کد خبر : 1606717 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 11:28 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد مربی کروات تمدید شد

باشگاه مس رفسنجان قرارداد میشو، مربی خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد و این مربی فصل آینده هم تیم فعلی اش را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور همراهی خواهد کرد.

قرارداد مربی کروات تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، این تصمیم در حالی گرفته شد که تیم مس رفسنجان هم اکنون در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و بخت صعود به لیگ برتر را ندارد. نکته جالب اینکه فصل آینده تعداد تیم های حاضر در دسته اول از 16 تیم به 18 تیم افزایش می یابد و طبیعتا صعود به لیگ برتر سخت تر می شود.

 

البته مس رفسنجان فصل را با علی سامره استارت زد و در ادامه میشو هدایت تیم را برعهده گرفت. در روزهایی که تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی بازی ها نداشت. گویی بازی های خوب مس به خصوص در دور برگشت و هم چنین نتایجی که تیم گرفت موجب شد مدیران تیم مس رفسنجان تصمیم به تمدید قرارداد میشو بگیرند. این مربی کروات در گذشته هم هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده داشته است اما تا اکنون موفق نشده این تیم را به لیگ برتر رهنمون کند.

 

حمایت باشگاه گل گهر از وینکو، در نهایت منجر به این شده تیم در فصل جاری شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد  این امر برای مس هم تبدیل به یک الگو شده و رفسنجانی ها هم می خواهند با حمایت از مربی کروات در نهایت به لیگ برتر صعود کنند.

 

مس رفسنجان در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تبدیل به تیم باتجربه ای شده است اما تاکنون صعود به لیگ برتر را تجربه نکرده است. این تیم در دور برگشت بازی ها و در دیدارهای مهم، ارایه گر بازی های قابل قبولی بود و همان طور که اشاره شد نتایج خوبی هم گرفت. باشگاه بر این عقیده است با حمایت از مربی کروات می تواند ادامه این روند را در فصل آینده برنامه ریزی کند.

دیدگاه‌ها