کد خبر : 1606796 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 16:27 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیابانی و امامی، برنزی‌های کشتی آزاد ایران

2 آزادکار جوان ایرانی توانستند مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا را بر گردن بیاویزند.

بیابانی و امامی، برنزی‌های کشتی آزاد ایران

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از امروز در چین استارت خورده و از ساعتی قبل دیدارهای رده بندی و نهایی 5 وزن نخست آن در حال پیگیری است، 2 آزادکار ایرانی برای کسب مدال برنز روی تشک رفتند.


بعد از طلایی شدن رضا اطری در سبک وزن، پیمان بیابانی در وزن 65 کیلوگرم با نتیجه 3 بر 2 سراج الدین حسن‌اف از کشور ازبکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. این کشتی سخت و پرافت و خیز با پشتکار بالای جوان کشتی ایران یک مدال برنز را در پی داشت. بیابانی امروز در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه 7 بر 7 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل باجرانگ دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی های آسیایی از هند با نتیجه 6 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور باجرانگ در دیدار فینال، بیابانی در گروه بازنده ها مقابل فرناندو دیووشان از سریلانکا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت تا در نهایت برنزی شود.

 

1400253


همچنین در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی امروز در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت. وی در دور بعد مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه 12 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. امامی در این دیدار  با نتیجه 11 بر صفر باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

 

1400256

 

 

دیدگاه‌ها