کد خبر : 1606950 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 10:03 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید مامیچ بعد از برد شیرین ابوظبی

استقلال سه محروم روی دست الهلال گذاشت

برتری در بازی برگشت مقابل استقلال و گرفتن انتقام شکست دور رفت تاوان سنگینی روی دست مربی کروات الهلال برای روز پنجم مرحله گروهی گذاشت.

استقلال سه محروم روی دست الهلال گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، الهلال دیشب در ورزشگاه زیبای محمد بن زاید در حالی توانست با شکست دادن استقلال علاوه بر تثبیت صدرنشینی و حفظ اختلاف امتیازی خود با سایر مدعیان گروه مرگ، انتقام باخت دو هفته قبل در دوحه را از رقیب سنتی خود در غرب قاره گرفت تا زوران مامیچ از زیر بار فشارهای کاذب و انتقادات خارج شود.


این برد اما به راحتی به دست نیامد چون تاوان سنگینی برای مربی کروات و قهرمان عربستان در پی داشت. الهلالی ها که بازی های فشرده ای در سه جام داخلی و آسیایی پیش رو دارند برای بازی روز پنجم گروه مرگ مقابل العین در ریاض سه مهره کلیدی خود را به دلیل محرومیت مقابل استقلال از دست دادند.


نیکولاس جووینکو بازیکن ایتالیایی و محمد البریک مدافع راست الهلال با دریافت اخطار از داور ژاپنی دو اخطاره شدند تا از بازی با العین محروم شوند ضمن این که نواف العابد در این بازی با کارت قرمز جریمه شد تا بازی بعد را از دست بدهد. هر سه بازیکن که جزو نفرات کلیدی الهلال محسوب می شوند بازی بعدی در لیگ قهرمانان آسیا با العین امارات را از دست دادند.

دیدگاه‌ها