کد خبر : 1607316 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 23:23 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی مدافع فرانسوی بارسلونا منتفی شد

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا، قصد دارد به بازی کردن در این تیم ادامه دهد.

جدایی مدافع فرانسوی بارسلونا منتفی شد


به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های طولانی مدت این فصل باعث شد اومتیتی از ترکیب بارسلونا دور شود و عملکرد درخشان جرارد پیکه و کلمنت لانگله، کار وی را برای بازگشت به ترکیب اصلی دشوار ساخته و اخبار در مورد جدایی اومتیتی افزایش یافته است.

 

همچنین با توجه به تمایل فراوان بارسلونا به جذب ماتیاس دی لیخت، مدافع جوان و هلندی آژاکس، شرایط در فصل بعد برای اومتیتی دشوارتر هم خواهد شد، اما به نظر می رسد با این شرایط نیز وی میلی به جدایی ندارد و انتقال او به تیم هایی چون یوونتوس و منچسترسیتی فعلا منتفی شده است.

 

1366181

 

روزنامه فرانسوی اکیپ امروز اعلام کرد تیم های مختلفی از لیگ برتر و سری آ ها تمایل دارند که با این مدافع مرکزی جوان قرارداد امضا کنند، با این حال، اومتیتی به مدیر برنامه خود گفته است که قصد ندارد به این پیشنهادات گوش دهد و در بارسلونا ماندنی است. قرارداد فعلی اومتیتی تا سال 2023 اعتبار دارد و مدافع فرانسوی فعلا تمایلی مبنی بر جدایی ندارد.

 

بند آزادسازی قرارداد اومتیتی 500 میلیون یورو است و طبیعی است که بارسلونا به پیشنهاد 35 میلیون یورویی یوونتوس پاسخ منفی خواهد داد و در چنین شرایطی جدایی او منتفی است.

دیدگاه‌ها