کد خبر : 1607436 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:03 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

خسرو- وریا؛ جنگ برای ترکیب اصلی(عکس)

دو بازیکن استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در بازی با پدیده رقابت سنگینی با هم دارند.

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری بازیکن اصلی استقلال در پست دفاع راست است اما مصدومیت او در بازی با العین باعث شد چند بازی اخیر استقلال را از دست بدهد. این بازیکن در بازی با الهلال نامش به لیست استقلال اضافه شد اما چون هنوز در شرایط ۱۰۰ درصد آمادگی نبود در این بازی نیمکت نشین بود و به عنوان بازیکن تعویضی ۳۰ دقیقه فرصت بازی کردن پیدا کرد.

 

از طرف دیگر با توجه به مصدومیت غفوری این خسرو حیدری است که در چند بازی موفق شده در ترکیب ثابت قرار بگیرد و آن طور که شفر می‌گوید از نمایش این بازیکن با تجربه در این بازی ها کاملا راضی بوده است.

 

1401014

 

خسرو حیدری و وریا غفوری که رقابت نزدیکی با هم دارند تا در بازی حساس فردا برابر پدیده در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ترکیب ثابت استقلال به میدان بروند و بتوانند در این بازی حساس نقش مهمی را در پیروزی تیمشان ایفا کنند.

 

در این بین اگر وریا غفوری در شرایط ۱۰۰ درصد آمادگی باشد در ترکیب ثابت استقلال برابر پدیده به میدان خواهد رفت اما اگر او هنوز فرم ایده آل خود را به دست نیاورده باشد این خسرو حیدری است که در پست دفاع راست به میدان می‌رود و باید تلاش کنند جلوی حملات سمت چپ پدیده را بگیرد.

 

استقلال در ادامه بازی های فشرده خود فردا و تنها با یک جلسه تمرین پر فشار به مصاف پدیده می رود و شفر باید از بازیکنانی در ترکیب تیمش استفاده کند که کمتر خسته باشند و بتوانند با تمام توان در این بازی به میدان بروند.

عکس: رضا سعیدی پور

 

1401015

دیدگاه‌ها