کد خبر : 1607588 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هیچ درگیری‌ای با صلاح نداشتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی 5-0 تیمش مقابل هادرسفیلد گفت رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر بین لیورپول و سیتی ادامه دارد و لیورپولی‌ها همچنان به قهرمانی باور دارند.

کلوپ: هیچ درگیری‌ای با صلاح نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول دیشب در خانه خود، آنفیلد، در هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هادرزفیلد رفت تا با یک پیروزی مقتدرانه حریف را 5-0 از پیش رو برداشته و با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب نزدیکش منچسترسیتی، با دو امتیاز بیشتر در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد. درحالیکه بعد از پیروزی مهم سیتی در دربی منچستر، بسیاری از کارشناسان این تیم را شانس اول قهرمانی می‌دانند، یورگن کلوپ بعد از بازی دیشب مدعی شد که حالا توپ در زمین سیتی است و رقابت برای قهرمانی هنوز به پایان نرسیده است.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی گفت:" ما به 91 امتیاز رسیدیم. وای، این معرکه است. رسیدن به این امتیاز به این خاطر برای ما ممکن شده که بازیکنان‌مان به این خوبی بازی می‌کنند و چنین ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارند".

 

1401213

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما در این مرحله نه می‌توانیم منتظر شانس بمانیم و نه به دست تقدیر امیدوار باشیم. باید برای قهرمانی بجنگیم و تلاش کنیم. ما قبلاً هم گفته بودیم که می‌خواهیم تاریخ را با دستهای خودمان بنویسیم و حالا در حال انجام همین کار هستیم. بچه‌های ما واقعاً بی‌نظیرند".

 

یورگن کلوپ در ادامه در پاسخ به سوالی درباره ادعای مطرح شده درباره درگیری‌اش با محمد صلاح گفت:" تعداد گلهایی که صلاح برای ما زده فوق‌العاده است. این فصل برای صلاح فصل بی‌نظیری بوده. او امسال را در حالی شروع کرده بود که یک فصل استثنایی را پشت سر گذاشته بود و همه فکر می‌کردند تعداد گلهای فصل پیش او اتفاقی بوده و دیگر تکرار نخواهد شد. اما  خدا را شکر او امسال هم با همان درخشش بازی کرده و یکی از عوامل رسیدن ما به موقعیت امروزمان است".

کلوپ در ادامه گفت:" من همیشه به شما گفته ام که از چیزهایی که در شبکه های اجتماعی می شنوید حتی سه درصدش را هم باور نکنید. من با محمد صلاح به خصوص بعد از بازی با چلسی هیچ درگیری یا جر و بحثی نداشتم و روبرتو فیرمینو هم فصل را از دست نداده و این درست نیست که تا پایان فصل نمی تواند بازی کند. فیرمینو در تمرینها زمین خورد و فیزیوتراپهای ما می خواستند او را خوب معاینه کنند تا مشخص شود دقیقا چه اتفاقی برایش افتاده". 

 

 

دیدگاه‌ها