کد خبر : 1607593 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت کلوپ از بازگشت ستاره مصدوم لیورپول(عکس)

الکس اوکسلید چمبرلین ستاره لیورپول که از 12 ماه پیش به دلیل مصدومیت شدید از میادین دور بوده دیشب به ترکیب لیورپول بازگشت تا یورگن کلوپ در پایان بازی از بازگشت او ابراز خوشحالی کند.

رضایت کلوپ از بازگشت ستاره مصدوم لیورپول(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از 12 ماه دوری الکس اوکسلید چمبرلین از میادین فوتبال، به دلیلی مصدومیت شدیدی که این ستاره لیورپولی حدود یک سال پیش با آن مواجه شده بود، دیروز پیش از بازی لیورپول و هادرزفیلد، نام چمبرلین از سوی یورگن کلوپ در فهرست ذخیره‌های قرمزها اعلام شده بود تا همه نگاه‌ها به او دوخته شود تا مشخص شود که آیا اوکسلید چمبرلین بالاخره برای لیورپول به میدان خواهد رفت؟

 

1401219

 

اتفاقی که در دقیقه 73 بازی افتاد و به دستور یورگن کلوپ، دانیل استوریج از بازی بیرون آمد تا اوکسلید چمبرلین بعد از یک سال دوری از زمینهای چمن برای لیورپول به میدان برود.

 

1401221

 

درحالیکه لیورپول 4-0 از حریف خود پیش افتاده بود یورگن کلوپ به این نتیجه رسید که زمان آن رسیده که هدیه‌ای که هواداران لیورپول منتظرش بودند را به آنها تقدیم کند. این بود که در دقیقه 73 دانیل استوریج به دستور کلوپ بیرون آمد تا اوکسلید چمبرلین بتواند حدود 17 دقیقه برای قرمزهای آنفیلد بازی کند.

 

1401223

 

کلوپ بعد از بازی درباره او گفت:" خیلی خوشحالم که اوکسلید چمبرلین را دوباره خندان می‌بینم. او انسان بی‌نظیری است و یک فوتبالیست استثنایی است. من می‌توانم او را با کوین دی‌بروین مقایسه کنم.  شرایط اوکسلید چمبرلین در حال حاضر درست مثل زمانی است که دی‌بروین بعد از یک مصدومیت طولانی به میدان بازگشته بود".

 

1401222

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" اوکس مدتی بود در تمرینهای ما شرکت می‌کرد و حالا برای ما بازی هم کرد. از این به بعد با رعایت همه جوانب، بدون اینکه به او فشار زیادی بیاوریم، در بعضی بازیها از او استفاده خواهیم کرد. اوکسلید چمبرلین با سرعت و هوش فوتبالی‌اش همیشه به درد ما خواهد خورد".

 

 

دیدگاه‌ها