کد خبر : 1607602 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 10:41 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

موج نگرانی در لیورپول از مصدومیت ستاره برزیلی

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بیش از آنکه نگران نتیجه بازی روز یکشنبه منچسترسیتی و برنلی باشد به خاطر وضعیت مصدومیت ستاره برزیلی تیمش فیرمینو نگران است.

موج نگرانی در لیورپول از مصدومیت ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول به دلیل مصدومیتی عضلانی که باشگاه لیورپول پیش از این، از آن به عنوان مصدومیتی جزئی یاد کرده بود دیدار دیشب شاگردان کلوپ مقابل هادرزفیلد را از دست داد. با اینکه لیورپول دیشب در غیاب فیرمینو به راحتی و با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید اما کلوپ نگران عدم حضور ستاره برزیلی‌اش در دیدار روز چهارشنبه مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان است.

 

1401244

 

کلوپ پیش از بازی با هادرزفیلد درباره فیرمینو و وضعیت او گفته بود:" تشخیص رسمی پزشکان این است که یکی از عضلات کوچک او دچار پارگی جزئی شده. ظاهراً همه چیز خوب است ولی من وقتی می‌شنوم که کسی درباره پارگی عضلانی صحبت می‌کند ناخودآگاه نگران می‌شوم".

 

کلوپ حالا که با دو امتیاز بالاتر از منچسترسیتی، البته با یک بازی بیشتر از این تیم، صدرنشین لیگ برتر شده می‌داند که شاید حساس‌ترین بازی فصل برای او و تیمش بازی روز یکشنبه منچسترسیتی و برنلی است.

 

کلوپ می‌داند که برنلی می‌تواند یکی از آخرین امیدهای او برای متوقف کردن منچسترسیتی و امتیاز گرفتن از این تیم باشد. شاید به همین علت باشد که یورگن کلوپ این روزها برای لیگ قهرمانان اهمیت بسیار زیادی قائل است چون در صورتی که سیتی دچار لغزش نشود و مرسی‌سایدی‌ها قهرمانی لیگ برتر را از دست بدهند، چمپیونزلیگ آخرین فرصت آنها برای به پایان رساندن این فصل با یک جام قهرمانی خواهد بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها