کد خبر : 1607790 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 22:51 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری‌زاده: ناظمی اشتباه تاثیرگذاری نداشت

کارشناسی داوری پدیده- استقلال

کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است کوپال ناظمی قضاوت خوبی در دیدار پدیده و استقلال داشت، اما می‌توانست کارت زرد بیشتری نشان دهد.

کارشناسی داوری پدیده- استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده کارشناسی داوری مسابقه تیم‌های پدیده و استقلال تهران را انجام داده که مشروح صحبت‌های او به صورت زیر است:

 

* بازی تیم‌های استقلال و پدیده همانطور که انتظار می‌رفت بازی سخت و پر برخوردی بود؛ همانند بازی دیروز تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، اما خوشبختانه تیم داوری این مسابقه اشتباه تاثیر گذاری بر روی نتیجه مسابقه نداشتند.

 

* داور در طول مسابقه می‌توانست با اعتراضات پُرتعداد بازیکنان دو تیم برخورد جدی‌تری داشته باشد و با استفاده از کارت‌های رنگی خود جلوی این اعتراض‌ها را بگیرد.
* داور چهارم نیز در کنترل محوطه فنی می‌توانست که محکم‌تر و قاطعانه برخورد کند؛ بازیکنان دائما نیمکت را رها می‌کردند، ایستاده بودند و به خط نزدیک می‌شدند که این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد چون این اتفاق می‌تواند موجب حواشی زیادی در مسابقه شود.
* در دقیقه ۲۰ مهاجم تیم استقلال بر روی میلاد فراهانی خطایی انجام داد که این صحنه از چشم داور مسابقه دور ماند و موجب اعتراض دروازه‌بان تیم پدیده شد.

 

* در دقیقه ۲۵ توپ با پای داریوش شجاعیان از زمین بازی خارج شد که داور به اشتباه اعلام کرنر کرد.
* در دقیقه ۴۱ داور به درستی محمد قاسمی‌نژاد را به خاطر تکل بی‌ملاحظه ای که روی پای بازیکن استقلال داشت، با کارت زرد جریمه کرد.
* در دقیقه ۴۳ مهاجم استقلال با خطا بر روی مدافع پدیده ضربه سر خود را زد که این صحنه نیز از چشم کوپال ناظمی دور ماند و منجر به اعتراض بازیکنان پدیده به داور مسابقه و داور پشت خط شد.

 

* ناظمی بالاخره به اعتراضات پُرشمار بازیکنان دو تیم در دقیقه ۴۷ واکنش نشان داد و اکبر صادقی را با کارت زرد جریمه کرد؛ تصمیمی که می‌توانست خیلی زودتر در قبال بازیکنان معترض اتفاق بیافتد.
* داور در دقیقه ۶۴ به سادگی از کنار اعتراض شدید طارق همام و حرکت دست او که به نشانه اعتراض به سمت کمک داور نشان می‌داد، گذشت؛ ادامه همین مماشات داور با بازیکن باعث شد تا  لحظاتی بعد از این صحنه بازیکنان مجددا در صحنه دیگری با هم درگیر شوند که صحنه خوبی را در آن اتفاق شاهد نبودیم. 

دیدگاه‌ها