کد خبر : 1607911 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 13:09 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

بیشتر مصدومان تماشاگران سپاهان هستند

تابش:در ورزشگاه 70هزارنفری 90 هزار بلیط فروختند

حواشی مربوط به جنجال های بازی پرسپولیس و سپاهان هنوز ادامه دارد و شب گذشته نیز پای مدیرعاملان باشگاه را به یک برنامه تلویزیونی باز کرد.

تابش:در ورزشگاه 70هزارنفری 90 هزار بلیط فروختند

به گزارش" ورزش سه" بخش مهمی از برنامه فوتبال برتر شب گذشته به حواشی مربوط به بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان بود. مسعودتابش مدیرعامل سپاهان مثل مدیرعامل پرسپولیس در این برنامه روی خط آمد و نسبت به اتفاقات و حوادث بازی اظهار نظر کرد. تابش گفت:« محسن خلیلی گفت که شب قبل بازی مقرر شده جایگاه بالای سپاهان خالی باشد، اما در روز بازی اتفاق دیگری رخ داد.» او همچنین درباره مصاحبه سیاوش یزدانی بعد از مسابقه که منجر به محرومیت این بازیکن هم شد گفت:« ما در کل بازی مورد فحاشی قرار گرفته ایم و شدیدا تحت فشار بودیم و اگر نه  سیاوش یزدانی کسی نیست که چنین حرف‌هایی بزند.»


مدیرعامل سپاهان درباره آرای کمیته انضباطی هم گفت:« تصمیمات کمیته انضباطی باید مورد تجدید نظر قرار گیرد. من فوتبالی در زمین مشاهده نکردم و جنگ بین هواداران بود.» او همچنین افزود:« صحنه‌های پخش شده هیچکدام مورد تائید نیست. ما هفته‌ی قبل در شهر قائمشهر حضور داشتیم که چندان نظم خوبی نداشت و نیروی امنیتی آنجا عذرخواهی کردند اما در جریان این دیدار به سمت نیمکت ما سنگ پرت می‌کردند.» تابش گفت:« چطور ورزشگاهی که ۷۶ هزار نفر جایگاه دارد ۹۰ هزار بلیت فروخته شده است. بیشتر مصدومان سپاهانی هستند.»

 

دیدگاه‌ها