کد خبر : 1608005 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 17:55 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

کفشگری: از ما که گذشت اما علی دایی بهترین گزینه است

هافبک نارنجی‌پوشان از اخباری که در خصوص حضور علی دایی در نیمکت تیم ملی شکل گرفته استقبال می‌کند و آن را بهترین اتفاق می‌داند.

کفشگری: از ما که گذشت اما علی دایی بهترین گزینه است

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری، هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که دومین فصل حضورش در سایپا را پشت سر می‌گذارد، دیدار برابر ماشین سازی را یک جدال سخت برای تیمش توصیف کرد و گفت: بعد از دو شکست تلخ و سخت کار سختی در تبریز داشتیم اما با تمرکز بالایی در این دیدار حاضر شدیم و مقابل تیمی نتیجه گرفتیم که برابر مدعیان جدول نیز کار را برای آنها سخت کرده بود.


وی ادامه داد: ما باید طی سه هفته آینده برای شخصیت تیمی و فردی خودمان تلاش کنیم و به دنبال کسب بهترین نتایج خواهیم بود. امیدوارم فصل را با رتبه مناسبی پایان دهیم. مشکلات زیادی داشتیم و اکنون اما در روزهای پایانی فصل می‌خواهیم بهترین نمایش را داشته باشیم.


کفشگری درباره شکست برابر پرسپولیس و سپاهان که با حواشی زیادی همراه شد اینطور توضیح داد: فوتبال است و بعضی اوقات نتایج متفاوت از چیزی است که انتظار آن را داریم. ما مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم و با یک اختلاف باختیم. در دقایق پایانی حتی کاملا آنها را تحت فشار قرار داده بودیم. برابر سپاهان بدشانس بودیم و در نهایت نیز بازی کاملا از دست مان خارج شد. تیمی که علی دایی را دارد به این شایعات و اتهامات توجه ندارد و مقابل هر تیمی برای برد بازی می‌کند.


هافبک سابق پرسپولیس درباره شانس این تیم برای دستیابی به قهرمانی گفت: آنها در طول فصل کاملا روند خوبی برای نتیجه گیری داشتند و در نهایت نیز اکنون در روزهای پایانی فصل از بالاترین شانس برای قهرمانی برخوردارند. امیدوارم این اتفاق برای آنها بیفتد و هواداران پرسپولیس همیشه خوشحال باشند.

 

1292314


کفشگری درباره شایعات حضور علی دایی روی نیمکت تیم ملی گفته: آقای دایی مسلما بهترین گزینه در این خصوص هستند. عملکرد او در تیم‌هایی که حضور داشته با تمام مشکلات نشانگر این مساله است. چه کسی می‌توانست با صبای قم در رتبه تک رقمی قرار گیرد؟ یا با آن نفت و شرایط به قهرمانی جام حذفی برسد و با سایپا به سهمیه آسیا برسد؟ در این سال‌ها جوانان باکیفیتی نیز به فوتبال معرفی کرده است. او واقعا عاشق فوتبال است وگرنه نیازی نداشت که اینجا باشد. تیم ملی به چنین افرادی نیاز دارد و مسلما او بهترین گزینه است.


هافبک سابق پرسپولیس در این خصوص که با توجه به علاقه دایی به او انتظار دعوت شدن به تیم ملی را در صورت حضور او روی نیمکت تیم ملی را خواهد داشت یا خیر گفت: نه بابا! از ما که گذشته است. واقعا طی این سال‌ها که در کنار ایشان حضور داشتم بهترین تجربیات را به دست آوردم و امیدوارم بتوانم در ادامه فصل هم با کسب نتیجه لازم به رتبه ای مناسب دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها