کد خبر : 1608014 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 18:37 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید سرمربی آرسنال به داوری

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، به داوری دیدار امروز تیمش مقابل لسترسیتی معترض است.

اعتراض شدید سرمربی آرسنال به داوری

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز با 3 گل برابر لستر و برای سومین هفته متوالی در لیگ برتر شکست خورد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کاهش یابد و اونای امری دلیل شکست امروز تیمش را اخراج زودهنگام مایتلند نایلس می داند و معتقد است برنامه های تیمش اینگونه بهم خورد.

 

اونای امری گفت: "ما تلاش زیادی کردیم و کاملا برای این دیدار برنامه داشتیم و تا زمانیکه هر دو تیم 11 بازیکن در میدان داشتند نیز همه چیز مطابق برنامه ریزی ما پیش رفته بود.

 

1401736

 

کارت زرد اول مایتلند نایلس درست نبود و این اتفاق برنامه بازی ما را خیلی تحت تاثیر قرار داده است زیرا در چنین دیدارهایی، بازی کردن با یک بازیکن کمتر دشوار است و کارت قرمز امروز بازی را تحت الشعاع قرار داد. این اتفاق باعث شد استراتژی آرسنال در خط دفاعی تغییر کند و قدرت ما از این حیث کاهش یافت. باید بازی به بازی پیش برویم و دیدار بعدی ما این پنج شنبه در لیگ اروپا مقابل والنسیا خواهد بود و بعد به لیگ برتر و برایتون فکر می کنیم.

 

ما می خواهیم همچنان به مسیر خود ادامه دهیم. ما به جدول نگاه نمی کنیم، لیگ اروپا انگیزه بزرگی برای ماست و قصد داریم در این تورنمنت قهرمان شویم."

دیدگاه‌ها