کد خبر : 1608114 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 10:58 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریزش حصار روانی، دردسر اصلی دخیا

دیلی‌میل با انتشار یادداشتی انتقادی درباره اشتباهات داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد می‌گوید مهاجمین حریف حالا دیگر او را دروازه‌بانی ضعیف می‌دانند و این وضعیت باید تغییر کند.

ریزش حصار روانی، دردسر اصلی دخیا

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا در چهار بازی اخیر منچستریونایتد سه اشتباه منجر به دریافت گل داشته و به همین خاطر به شدت هدف انتقاد قرار گرفته است. آخرین اشتباه دخیا در بازی دیروز منچستریونایتد و چلسی اتفاق افتاد که باعث شد شاگردان سولسشر این بازی را با تساوی 1-1 به پایان برسانند. اشتباه دخیا در دفع شوت نه چندان دشوار آنتونیو رودیگر باعث شد مارکوس آلونسو توپ را وارد دروازه یونایتد کند.

 

1401866

 

کریس ساتن، فوتبالیست سابق انگلیسی که به عنوان ستون‌نویس برای دیلی‌میل کار می‌کند امروز در یادداشتی انتقادی در این روزنامه گفت داوید دخیا به دلیل اشتباهات اخیرش این حس را در مهاجمین حریف بوجود آورده که او دیگر دروازه‌بان مطمئنی نیست و به همین علت، اعتماد به نفس مهاجمین در زمان قرار گرفتن در مقابل او افزایش می‌یابد.

 

به همین علت است که حریفان دخیا تصمیم می‌گیرند با زدن شوتهای از راه دور او را تست کنند. همان کاری که آنتونیو رودیگر در بازی دیروز کرد تا مارکوس آلونسو در ادامه گل چلسی را وارد دروازه یونایتد کند.

 

1401864

 

البته دخیا همچنان به عنوان یک دروازه‌بان درجه‌یک اعتبار دارد و نباید کارهایی که او برای باشگاه کرده را به یک باره نادیده گرفت. دیلی‌‌میل معتقد است با اینحال دخیا باید با تلاش بیشتر همه منتقدین خود را متقاعد کند که او بار دیگر به سنگربانی ایمن و استوار تبدیل شده. در آن صورت است که دیگر کمتر مهاجمی به خود جرأت تست کردن دخیا را خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها