کد خبر : 1608126 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 11:42 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به تکل خطرناک روخو: محرومش کنید!

تکل خطرناک مارکوس روخو بازیکن منچستریونایتد روی پای ویلیان، ستاره چلسی در دیدار دیروز دو تیم خبرساز شده و بسیاری روخو را به دلیل این تکل خطرناک مستحق جریمه و محرومیت می‌دانند.

اعتراض به تکل خطرناک روخو: محرومش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دیروز منچستریونایتد و چلسی که با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید خطای شدید مارکوس روخو بر روی ویلیان خبرساز شده است. بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال، تکل شدید و خشن روخو بر روی ویلیان که در جریان بازی از سوی داور تنها با یک کارت زرد جریمه شد را غیرورزشی دانسته و روخو را به دلیل این خطا مستحق جریمه و حتی محرومیت می‌دانند.

 

1401875

 

روخو با تکلی بلند روی پای ویلیان رفت و با استوک‌های کفش خود به قوزک پای او کوبید. ویلیان بعد از این خطا چند دقیقه بعد به اجبار زمین بازی را ترک کرد چرا که قادر به ادامه حضور در میدان نبود. ولی داور مسابقه روی صحنه خطا تنها به نشان دادن یک کارت زرد به بازیکن منچستر یونایتد اکتفا کرد. 

 

1401874

 

حملات به مارکوس روخو به خصوص در شبکه‌های اجتماعی شدت و حدت بیشتری داشته و بسیاری از کاربران این شبکه‌ها، خطای شدید و عمدی او را ضدفوتبالی، غیر ورزشی و مایه شرمساری دانسته‌اند. بسیاری دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی هم داور مسابقه، مارتین اتکینسون را به دلیل اهمال در جریمه کردن این خطای خطرناک با کارت قرمز، سرزنش کرده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها