کد خبر : 1608133 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 11:56 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرتاب آسپیلی‌کوئتا با یک تنه بولدوزر(عکس)

پرتاب شدن سزار آسپیلی‌کوئتا، ستاره چلسی به بیرون از زمین، در رقابتش با روملو لوکاکو مهاجم یونایتد برای بدست آوردن توپ، در جریان بازی دیروز دو تیم خبرساز شده است.

پرتاب آسپیلی‌کوئتا با یک تنه بولدوزر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و چلسی دیروز در هفته سی و ششم لیگ برتر در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان امتیازهای بازی را بین خود تقسیم کرده و با نتیجه 1-1 به تلاش‌شان در این بازی پایان دادند.

 

1401880

 

بازی شیاطین سرخ و آبی‌پوش‌های چلسی در اولدترافورد اتفاقات ریز و درشت زیادی داشت اما یکی از صحنه‌های این بازی با گذشت چندین ساعت از به صدا در آمدن سوت پایان آن، همچنان موضوع جر و بحث هواداران چلسی و منچستریونایتد است، صحنه درگیری سزار آسپیلی‌کوئتا و روملو لوکاکو برای بدست آوردن توپ در نزدیکی خط طولی حاشیه زمین که با پرتاب شدن آسپیلی‌کوئتا به بیرون از زمین و افتادن او روی عکاسان حاضر در کنار زمین به پایان رسید.

 

1401884

 

روملو لوکاکو همیشه به قدرت بدنی بالا مشهور بوده و هواداران منچستر از او به عنوان بولدوزر یاد می‌کنند. کمتر کسی می‌تواند در درگیری فیزیکی با این مهاجم بلژیکی از پس قدرت بدنی بالای او برآید و دیروز ثابت شد سزار آسپیلی‌کوئتا در مقابل او هیچ شانسی ندارد.

 

1401882

 

درحالیکه این دو فوتبالیست در نزدیکی خط طولی حاشیه زمین برای بدست آوردن توپ دست به کار شدند لوکاکو به راحتی و با زدن یک تنه به آسپیلی‌کوئتا باعث شد بازیکن اسپانیایی چلسی از زمین به بیرون پرتاب شود.

 

1401881

 

آسپیلی‌کوئتا حتی نتوانست مانع از ادامه حرکتش شود و اگر جان پیترز عکاس در کنار زمین ننشسته بود او احتمالاً چند متر دیگر به حرکت ادامه می‌داد.

 

1401883

 

 

دیدگاه‌ها