کد خبر : 1608237 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 18:25 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز تمایل برادر هازارد برای پیوستن به دورتموند

برادر ستاره باشگاه چلسی از آمادگی‌اش برای پیوستن به بوروسیا دورتموند در پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی خبر داد.

ابراز تمایل برادر هازارد برای پیوستن به دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، تورگان هازارد، هافبک هجومی تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ آلمان اعلام کرد که با تیم بوروسیا دورتموند به توافق رسیده است، اما انتقال او منوط به تأیید نهایی مسئولان بوروسیا مونشن‌گلادباخ است.

 

 

1401975

 

 

از مدت‌ها پیش اخباری مبنی بر پیوستن برادر  26 ساله ستاره تیم فوتبال چلسی به دورتموند شنیده می‌شد و حالا به نظر می‌رسد که باید این انتقال را قطعی دانست.

تورگان هازارد در گفت‌‌ و‌ گو با سایت VTM در پاسخ به این سؤال که آیا مقصد مورد نظر او برای فصل آینده بوروسیا دورتموند است، گفت:« بله، من با دورتموند صحبت‌هایی داشته‌ام. الان اما دیگر  همه چیز به باشگاه‌ها بستگی دارد که با هم به توافق برسند. من همه چیز را به پدرم (مدیر برنامه‌های تورگان ازار) سپرده‌ام و او و باشگاه‌ها باید با یکدیگر صحبت کنند و دارند این کار را هم انجام می‌دهند.

همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام، من می‌خواهم در حرفه‌ام یک قدم جدید بردارم، اما باید ببینم که روند مذاکرات چگونه پیش می‌رود. این هم پروسه‌ای زمان بر است.»

 

تورگان هازارد سال 2014 به مونشن‌گلادباخ پیوست. او در این مدت 144 بازی انجام داده و 30 گل هم در بوندس‌لیگا به ثمر رسانده است. پیش از این از آرسنال و لیورپول به عنوان دیگر مشتریان برادر ستاره چلسی یاد می‌شد.

دیدگاه‌ها