کد خبر : 1608378 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:50 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانم بازی فردا خیلی مهم است؛

لیکنز: می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم

ژرژ لیکنز گفت که میخواهم به آقای برانکو بابت تیمی که ساخته اند تبریک بگویم.

لیکنز: می‌خواهیم پرسپولیس را ببریم

 

به گزارش ورزش سه، ژرژ لیکنز در نشست خبری پیش از بازی گفت: با عرض سلام و وقت بخیر؛ به خاطر تغییراتی که در زمان مسابقه شد ما هم زمان تمرین را عوض کردیم، پرسپولیس تیم بزرگی است و از وقتی که برانکو به این تیم آمده متحول شده و دو سال هم قهرمان لیگ بوده است. آقای برانکو توانستند تیم را خوب بسازند و به سمت قهرمانی حرکت کنند و قهرمان شوند. می‌خواهم به آقای برانکو تبریک بگویم.

 

وی افزود:در گذشته توانستیم بازی های بزرگ را ببریم و میخواهیم بازهم برنده شویم، روی جزییات تمرین کردیم و البته هواداران را هم داریم. بازی های قبل بدشانس بودیم و امیدواریم بدشانسی ها تمام شوند.


لیکنز همچنین افزود:حریف برای ما قابل احترام هستند و از هواداران میخواهیم که حمایت کنند تا برنده شویم. هرکسی که به تبریز می‌آید می‌داند که ما به دنبال برد هستیم و این بار هم میخواهیم همین کار را کنیم. مسعود شجاعی به خاطر کارت زردی که گرفت محروم خواهد بود.

 

همچنین استوکس در بازی قبلی کتفش آسیب دید و الان تلاش میکنیم که او خوب شود اما خب یک هفته باید استراحت کند و کادر پزشکی تلاش می‌کند او بهبود یابد.

 

در خبر هایی شنیده بودم که آنتونی میتواند بازی کند اما نمی‌تواند. امیدوارم بتواند برنامه های پزشکی را خوب پشت سر بگذارد و به بازی بعدی برسد.

 

لیکنز درباره حضور هواداران هم گفت:هر کسی میخواهد در خانه سه امتیاز را کسب کند. بازی فردا هم سه امتیاز دارد و ما میخواهیم سه امتیاز را کسب کنیم. ما به دنبال این سه امتیاز و امتیازات بعدی هستیم و بازهم تاکید میکنم که هواداران باید حضور داشته باشند تا برنده شویم.


تمام بازیکنان با انگیزه خودشان را آماده می‌کنند تا سه امتیاز را به دست بیاورند. میخواهیم دروازه مان را بسته نگه داریم و گل هم بزنیم. همانطور که میدانید ما دومین خط حمله لیگ هم هستیم.زمانی که مقابل یک تیم خوب بازی میکنید نیاز دارید تا همه متمرکز شوید تا به پیروزی دست پیدا کنید. آمار زیاد اهمیت خاصی ندارد. این که چه تیمی با چه تیمی بازی دارد، این مهم است که ما سه امتیاز را میخواهیم. همچنین برای تیم های ایرانی آرزوی موفقیت میکنم.

 

1380317

 

در ادامه خبرنگاری درباره ضعف گلزنی تراکتور پرسید که سرمربی این تیم اظهارداشت: همانطور که میدانید مقابل پرسپولیس بازی داریم، تلاش میکنیم آن ها را ببریم. درباره غایبان هم ما قبلا هم غایب داشتیم اما طوری بازی کردیم که برنده شویم. نمیخواهم انرژی منفی روی تیم بگذارم، ما میخواهیم به شرایط قبل برگردیم و گل بزنیم و گل نخوریم. در بازی قبل مظاهری عملکرد خوبی داشت. همچنین باید از اشتباهات خط دفاع جلوگیری کنیم.

 

او همچنین به خبرنگاری که به عملکردش نقد داشت گفت: تو بازی ما را دیدی؟ ما شانسی نداشتیم؟ زمانی که نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم حرف شما درست است اما ما موقعیت زیاد داشتیم. نباید فشار قهرمانی را روی تیم زیاد کنیم . در فوتبال همیشه زمانی هست که طبق روال پیش نمی‌رود و در بازی های سطح بالا هم دیدید که دروازه بان منچستر هم اشتباهاتی کرد و این برای همه اتفاق می‌افتد.

 

همانطور که میدانید پرسپولیس را آقای برانکو متحول کرد و آن ها وضعیت خوبی نداشتند. ما هم فصل قبل وضعیت خوبی نداشتیم.

 

ژرژ لیکنز با اشاره به وضعیت تیم تراکتور توضیح داد: نباید انتظار داشته باشیم که همه چیز خیلی سریع ایده آل شود، مثل تیم های دیگر ما یک روزه نمی‌توانیم موفق شویم، برنامه این است که میخواهیم تیم را بهتر کنیم، تیم وقتی بالای جدول است فشار رویش بیشتر می‌شود. برای هرچیزی نیاز داریم هزار بار تمرین کنیم، رونالدو ۷ هزار تمرین کرده تا به مرور زمان پیشرفت کرده است، تمرین فینیشینک و بدنی و... . فکر میکنید ادن هازارد خیلی زیاد تلاش می‌کرد؟ ما الان درگیر هستیم که تراکتور را فصل بعد بهتر کنیم، هازارد خیلی اشتباهات می‌کرد اما وقتی سه بازی از تیم کنار گذاشته شد، تلاش کرد و به فرم قبلی بازگشت.

 

سپس از لیکنز سوال شد که چقدر مسئولیت باخت را به گردن می‌گیری که او گفت: همانطور که شما در قبال کارتان صددرصد مسئولیت دارید من هم تمام مسئولیت روی دوشم است، این تیم تا حالا قهرمان نشده اما باید کار کنیم تا قهرمان شویم، از وقتی من اینجا آمدم از جو فوتبال ایران شناخت پیدا کردم، ما باید خیلی صبور باشیم تا بتوانیم قهرمان شویم. ما باید ببینیم چگونه برنامه ریزی و تمرین میکنیم تا بازیکنان را آماده کنیم.

 

1397506

 

یکی از خبرنگاران به لیکنز گفت که برد مقابل پرسپولیس از قهرمانی مهم تر است، شما چه خواهید کرد؟ لیکنز گفت: چیزی که واضح است ما میخواهیم ببریم اما این که فشار روی بازیکنان بگذاریم این ایده خوبی نیست، همچین مسابقاتی می‌تواند برای هواداران مهم باشد همچنین برای خبرنگاران.

 

دیدگاه‌ها