کد خبر : 1608395 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 16:13 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه جدال بارسا-لیورپول

توشاک: شرط بستن روی حریفان مسی حماقت است

سرمربی ولزی مشهور فوتبال دنیا که ابتدای فصل جاری مقطعی کوتاه هدایت تراکتور سازی را نیز بر عهده داشت، معتقد است که بارسا با مسی راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد.

توشاک: شرط بستن روی حریفان مسی حماقت است

به گزارش "ورزش سه"، بارسا فردا شب در نوکپ از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان لیورپول خواهد بود. خیلی ها بر این اعتقادند که لیورپول کار را برای بارسا دشوار خواهد کرد و می تواند راهی فینال شود ولی برخی دیگر معتقدند که با مسی بارسا از حالا در فینال است.

 

 

1401565

 

 

جان توشاک که خود زمانی بازیکن لیورپول بود، از جمله همین افراد است. او در مورد بازی فردا شب به آاس گفت:« شرط بستن روی لیورپول و هر تیمی که مقابل مسی قرار می گیرد، بسیار دشوار است. تا وقتی مسی است، شرط بستن روی تیم مقابلش، حماقت خواهد بود. او می تواند در هر دیداری تعیین کننده باشد.»

 

توشاک ادامه داد:« به اعتقاد من، مسی یک چیز دیگر است. طبیعتا مربیان باعث بهتر شدن بازیکنان شان می شوند؛ ولی مسی کسی است که باعث بهتر شدن مربیانش از هر نظر می شود. مسی یکی از بهترین های تاریخ است؛ هرچند از نظر من، جان چارلز بهترین بازیکن همه دوران هاست.

او در پست شماره 9 و 5 بازی می کرد و در پایان فوتبالش برای کاردیف بازی کرد. من 15 یا 16 ساله بودم و بهتر از او هرگز ندیدم. این البته یک نظر شخصی است و بسیاری مسی را بهترین می دانند.»

دیدگاه‌ها