کد خبر : 1608488 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 02:30 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: می پذیرم که اشتباه کردم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست 1-0 مقابل آژاکس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، تایید کرد که در انتخاب ترکیب اصلی تیمش دچار اشتباه شده است.

پوچتینو: می پذیرم که اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در مرحله قبل در دو دیدار هیجان انگیز موفق شد در مجموع منچسترسیتی را کنار بزند، در دیدار امشب مقابل آژاکس نمایش چندان درخشانی نداشت و در نهایت با تک گل دونی فن د بیک شکست خورد.

در دیدارامشب پوچتینو از سه مدافع میانی، داوینسون سانچس، یان فرتونگن و توبی آلدروایرلد، استفاده کرد و کوین تریپیه و دنی رُز هم به عنوان وینگ-بک بازی می کردند.

این تصمیم به دلیل غیبت چند بازیکن اصلی این تیم از جمله هری کین و سون هیونگ مین به دلیل مصدومیت و محرومیت گرفته شد. اما سرمربی آرژانتینی تایید کرد که دچار اشتباه شده است.

 

1402230

 

او به خبرنگاران گفت:" اکنون البته می توانم بپذیرم آرایشی که استفاده کردیم، اشتباه بود. اما گزینه های زیادی نداشتیم. من راضی نیستم. نمی توانید حدس بزنید چه اتفاقی می افتاد اگر به شکل متفاوتی بازی می کردیم. اما ما فاقد انرژی و کمی شلخته بودیم.

این آرایش ما نبود که باعث شد گل بخوریم. نگرش ما در این دیدار خوب نبود. من سرمربی هستم بنابراین مسئولیت با من است. ما در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم. آژاکس انرژی خوبی نشان داد و بازی کردن برای ما دشوار بود. ما فاقد انرژی بودیم.

بعد از این که گل خوردیم، سعی کردیم تا بازی را در دست بگیریم. ورود موسی سیسوکو انرژی خوبی به تیم داد. ما در نیمه دوم آنها را تحت فشار گذاشتیم و تلاش کردیم تا موقعیت ایجاد کنیم. در نیمه دوم بازی متعادلی داشتیم. ما هنوز شانس داریم. نتیجه فقط 1-0 بود. ما باید باور داشته باشیم که می توانیم به آنجا برویم و به پیروزی برسیم."

دیدگاه‌ها