کد خبر : 1608584 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 15:27 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

توشاک: کلوپ چه کار مهمی برای لیورپول انجام داده؟

جان توشاک، سرمربی ولزی مشهور و یکی از اسطوره های باشگاه لیورپول، پیش از بازی امشب تیم محبوبش برابر بارسا به یورگن کلوپ تاخت.

توشاک: کلوپ چه کار مهمی برای لیورپول انجام داده؟

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسا و لیورپول در نیمه نهایی فینال گونه لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت، امشب در نوکمپ برگزار می شود و دیدار برگشت نیز هفته بعد در آنفیلد. این بی شک یکی از سخت ترین بازی ها برای هر دو تیم محسوب می شود.

 

 

1401213

 

 

جان توشاک که بین سال های 1970 تا 1978 بازیکن لیورپول بود و با این تیم دو جام باشگاه های اروپا و سه لیگ برتر را تصاحب کرد، در انتقاد از یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول گفت:« کلوپ چه کار مهمی برای لیورپول انجام داده؟ او 4 سال است هدایت لیورپول را بر عهده دارد و هنوز یک جام هم نیاورده است. ارزش کار یک مربی را بر اساس تعداد افتخاراتش می سنجند.»

 

او ادامه داد:« کلوپ همچنین گفته است که نوکمپ معبد فوتبال نیست. این بی احترامی محسوب می شود. نمی دانم منظور او از این حرف چه بوده و یا معبد فوتبال، به چه ورزشگاهی غیر از نوکمپ گفته می شود. بدون شک بازی در نوکمپ یکی از بهترین خاطرات برای هر بازیکنی محسوب می شود و این ورزشگاه یکی از بزرگترین و بهترین ورزشگاه های دنیاست.»

 

شانس لیورپول برابر بارسا:« محمد صلاح، مانه، فیرمینو و فن دایک که یک لیدر بزرگ در زمین است، برگ برنده های لیورپول در برابر بارسا خواهند بود و در سوی مقابل، مسی و سوارز قرار دارند. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها