کد خبر : 1608850 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 15:24 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی برای سالاری؛

فصل برای دروازه بان فولاد تمام شد

دروازه بان تیم فولاد به دلیل مصدومیت دیدارهای باقی مانده فصل را از دست می دهد و حالا امید دارد که آسیب دیدگی اش ادامه پیدا نکند تا دوری طولانی مدتی از فوتبال نداشته باشد.

فصل برای دروازه بان فولاد تمام شد

به گزارش ورزش سه، در واپسین دقایق دیدار هفته قبل تیم فولاد مقابل سپیدرود رشت، برخوردی بین ناصر سالاری و مهرداد بایرامی صورت گرفت. در این برخورد، دروازه بان فولاد به شدت آسیب دید ولی دقایق باقی مانده را درون زمین سپری کرد و از بازی خارج نشد.

 

در حالی که پیش بینی می شد اتفاق خاصی برای سالاری نیافتاده باشد، پس از معاینات و بررسی چند پزشک روی پای این دروازه بان احتمال می رود که او با آسیبی نسبتا جدی روبرو شده باشد. البته توصیه عمده پزشکان این بوده که گلر فولاد باید چند هفته صبر کند تا نتایج دقیق تری به دست آید و شاید با فیزیوتراپی آسیب او پس از چند هفته به طول کامل بهبود یابد.

 

در هر صورت آنچه مشخص است، ناصر سالاری دیدارهای باقی مانده فصل را از دست می دهد و در زودترین حالت، ابتدای فصل بعد می تواند زمان بازگشت وی به میادین باشد. سالاری در این فصل نمایش های خوبی در چارچوب دروازه فولاد داشته و در چندین بازی با بدشانسی فقط به خاطر خطاهای پنالتی کلین شیت را از دست داده است. حالا در آخرین هفته های یک فصل نسبتا خوب، دروازه بان 32 ساله سرخپوشان اهوازی با مصدومیتی روبرو شده است.


گفتنی است، فولاد فصل را با احسان مرادیان در چارچوب دروازه شروع کرده بود که این گلر جوان هم عملکردی خوب در دیدارهای نیم فصل اول از خود به جا گذاشته بود. با توجه به مصدومیت سالاری، مرادیان برای سه دیدار پایانی فصل نیز انتخاب اصلی قطبی خواهد بود.

دیدگاه‌ها