کد خبر : 1608883 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 18:19 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرن و مایک درخشیدند؛جام در آبادان ماند

تاج گذاری عینک ریبون اصل!

تیم بسکتبال نفت آبادان با شکست شهرداری گرگان در سری فینال لیگ برتر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تاج گذاری عینک ریبون اصل!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بسکتبال که از نیمه دوم سال 97 با حضور 9 تیم استارت خورد و مرحله پلی آف آن در روزهای ابتدایی سال 98 پیگیری شد، امروز به ایستگاه پایانی رسید.


در حالی که فینال لیگ برتر میهمان های غیرمنتظره ای داشت و برخلاف تصور تیم های مدعی و پرستاره شیمیدر و پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی متوقف شدند، رقابت تیم های شهرداری گرگان و نفت آبادان امروز به قسمت پنجم رسید.


سری فینال با تساوی یک بر یک به میزبانی گرگان پیگیری شد و دیروز آبادانی ها توانستند با استفاده از میزبانی 2 بر یک پیش بیفتد و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

 

1402860

 

1402861

 


امروز که هواداران آبادانی به سالن رفته بودند تا شاهد جشن قهرمانی تیم خود باشند، بازی تا لحظات پایانی با حساسیت و جذابیت خاصی دنبال می شد. با اینکه نفت آبادان در بازی چهارم از سری فینال تقریبا در تمام مسابقه از میهمان خود پیش بود، گرگانی ها دست از تلاش برنداشتند و با درخشش بازیکن خارجی خود یعنی پتی به دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بودند؛ اگرچه این بازی جذاب که با گزارش آیدین مقیمی از شبکه ورزش پخش می شد، در نهایت با برتری میزبان به پایان رسید.


با وجود تلاش فراوان دست شهرداری گرگان به اندازه کافی به سبد آبادانی ها نرسید تا در نهایت آنها با نتیجه 58 بر 55 بازنده این دیدار حساس باشند و نتوانند کار را به بازی پنجم بکشانند.


بدین ترتیب با کسب سومین پیروزی در فینال لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان با درخشش بازیکنانی همچون مایک رستمپور، محمد حسن زاده، سعید داورپناه، آرن داوودی و البته هدایت حماد سامری توانست جشن قهرمانی خود را برپا کند.


گرگان که برای اولین بار بعد از سال ها حضور در لیگ برتر بسکتبال در فینال کم آورد و باعث شد آبادانی ها به جام قهرمانی لیگ در فصل 97-98 دست پیدا کنند.


پرونده لیگ برتر بسکتبال بعد ازحدود 6 ماه بسته شد تا با قهرمانی نفت آبادان همه ملی پوشان آماده حضور در تیم ملی و موفقیت در جام جهانی 2019 شوند.

 

1402857

 

درحاشیه :


*به رغم ظرفیت بسیار کم سالن ۱۷ شهریور در پذیرش تماشاچی اما بیش از دو هزار تماشاچی از ساعت ۱۴ برای تماشای بازی خود را به داخل سالن رسانده بودند و تعداد زیادی نیز که جایی برای بودن در سالن برایشان نبود به رغم گرمای هوا، بازی را از پشت درب سالن دنبال می‌کردند.

 

1402856


* تعدادی از هواداران تیم پتروشیمی بندر امام در حمایت از تیم هم استانی خود به سالن آمده بودند و همسو با سایر تماشاچی‌ها از ابتدا تا انتهای بازی به طور مرتب بازیکنان نفت را تشویق می‌کردند، در میان تماشاگران تعدادی آبادانی نیز به چشم می‌خورد که از چند روز پیش از دیگر شهرهای کشور برای حمایت و تشویق تیم به آبادان آمده بودند.


* سالن ۱۷ شهریور آبادان همچون روز گذشته میزبان حضور برخی مسئولان گرگانی اعم از معاون شهردار و بعضی از اعضای شورای شهر گرگان بود ضمن اینکه برخی از هواداران این تیم برای تشویق و حمایت از تیم شأن به آبادان آمده و میهمان آبادانی‌ها بودند.


* خبرنگاران که جایگاهشان توسط تماشاگران تصاحب شده بود چاره‌ای نداشتند جز اینکه بازی را از کنار دست سایر مسئولان و از محلی نزدیک به زمین بازی ببینند و خوبی اش این بود که خبرنگاران از توهین و دشنام در امان ماندند.

 

1402859

 

1402858

 

1402857

 


*پس از اتمام زمان بازی و کسب عنوان قهرمانی بازی‌های لیگ برتر شور و هیجانی خاص و مضاعف سالن محل برگزاری مسابقه را پر کرد و همه تماشاچیان با در آغوش کشیدن یکدیگر این قهرمانی سخت اما شیرین را به یکدیگر تبریک می‌گفتند، در این میان شور، شعف و شادی مسئولان پر تعداد آبادانی حاضر در سالن نیز دیدنی بود.


*در جشن قهرمانی تیم پالایش پخش بازیکنان این تیم با زدن عینک ریبن در لحظه بالا بردن جام این مراسم را تاریخی کردند.آبادان برزیلته!

 

دیدگاه‌ها