کد خبر : 1609016 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 15:15 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

دخیا گلر اول یونایتد خواهد ماند

سولسشر: باید 250 بازیکن جدید جذب کنیم!

منچستریونایتد در نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و بسیاری معتقدند، پروژه نقل و انتقالاتی این باشگاه، وابستگی مستقیم به این قضیه دارد.

سولسشر: باید 250 بازیکن جدید جذب کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد روزها و هفته های خوبی را سپری نمی کند. با قرار داشتن در رده ششم لیگ جزیره و سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم چهارم یعنی چلسی، شیاطین سرخ باید از دو بازی باقیمانده برابر هادرسفیلد و کاردیف، شش امتیاز را کسب کرده و در انتظار لغزش رقبای بالاتر از خود یعنی چلسی و آرسنال بمانند.

خیلی ها معتقدند که اگر یونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را نگیرد، بازیکنان بزرگ از پیوستن به این تیم منصرف می شوند.

 

 

1398294

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد در این رابطه گفت:« حرف آخر در مورد جذب یا جدایی بازیکنان را من می زنم و در این رابطه ملاقات های پیوسته ای با سران باشگاه دارم. از شرایط راضی هستم و حدس می زنم باید 250 بازیکن جذب کنیم؛ چرا که شما رسانه ها منتظر این هستید تا از بازیکنانی که باید جذب کنیم، بنویسید و امیدوارم بتوانیم کسانی را به خدمت بگیریم که بتوانید چیزهای خوبی در موردشان بنویسید؛ اما هنوز چیزی مشخص نیست.»

 

سرمربی نروژی ادامه داد:« در برنامه های درازمدت باید به لیگ قهرمانان فکر کنیم. ما ممکن است سال بعد در لیگ قهرمانان باشیم و ممکن است نباشیم اما شگفت زده خواهید شد اگر بگویم که چند مدیر برنامه در حال پیشنهاد دادن بازیکنان شان به ما هستند.

 

 

1400150

 

 

شاید این عبارت درستی نباشد ولی واقعیت دارد. آنها می گویند که بازیکنان شان عاشق پیوستن به یونایتد هستند؛ با وجود اینکه هنوز مشخص نیست ما فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهیم بود یا خیر. این بزرگی و عظمت یونایتد را نشان می دهد و اینکه آنها می دانند ما بالاخره به روزهای خوب مان بر می گردیم. در سال های اخیر از استانداردهای همیشگی مان به دور بوده ایم و الان هم در وضعیت سختی قرار داریم و این وظیفه من و باشگاه است تا خیلی زود این شرایط را تغییر دهیم. در هر صورت بازیکنان بزرگ دوست دارند به یونایتد بیایند و نباید از این جهت کسی شگفت زده شود.»

 

سولسشر در مورد جدایی احتمالی خوان ماتا، هررا، روخو، دارمیان و آنتونیو والنسیا نیز گفت:« در مورد این بازیکنان هر روز مطالبی برای خواندن می بینید و همیشه چیزهای مثبت و منفی برای سورپرایز شدن پیدا می شود اما هر روز این شانس هم وجود دارد که عضوی جدید برای دوباره ساختن منچستریونایتد باشید.»

 

 

1402075

 

 

داوید دخیا پس از اشتباهات تاثیر گذارش در چند هفته اخیر، به خصوص برابر بارسا، سیتی و چلسی، مورد انتقاد هواداران یونایتد قرار دارد و تردیدها در مورد او بیشتر شده؛ ولی سولسشر همچنان به گلر اسپانیایی اطمینان دارد.

او در مورد گلر اول تیمش برابر هادرسفیلد گفت:« سرخیو رومرو روز گذشته به دلیل مصدومیت تمرین نکرد و دخیا قطعا گلر اول ما خواهد بود. می دانم که دخیا به دلیل اشتباهاتش در راس خبرهاست ولی او با این قضیه باید کنار بیاید. من به داوید اعتماد دارم و از اطمینانم به او کاسته  نشده است. سوای چند هفته اخیر، دخیا فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته است.»

 

 

دیدگاه‌ها