کد خبر : 1609078 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 19:58 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرامی به یاد روزهای اوج؛ اینبار برای رشت

مهرداد بایرامی زننده یکی از گل های حساس دیگر لیگ هجدهم برای تیمش شد و تعداد گل هایش را در نیم فصل دوم به عدد 5 رساند.

بایرامی به یاد روزهای اوج؛ اینبار برای رشت

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی یکی از جوانان مستعد فوتبال ایران در سال های گذشته بود؛ او درخشش خود را با تیم گسترش فولاد تبریز شروع کرد و طی 63 بازی برای این تیم 22 گل زد تا به تیم تراکتورسازی بپیوندد.

 

در ادامه اما شرایط برای این مهاجم که حالا 28 ساله شده، خوب پیش نرفت و او در فولادخوزستان، ماشین سازی و صبای قم بازی کرد ولی هیچ کدام از این جابجایی ها نتوانست او را بار دیگر به روزهای اوجش در گسترش فولاد که حالا به ماشین سازی تغییر نام داده، بازگرداند. او سال گذشته در لیگ دسته اول دوباره به ماشین سازی بازگشت ولی آنجا هم موفق نبود تا سپیدرود مقصد بعدی اش باشد.

بایرامی در این فصل 22 بار در ترکیب اصلی تیمش بازی کرده و موفق شده 5 گل به ثمر برساند؛ گل هایی که اگر از گل او مقابل پرسپولیس بگذریم، سه گل دیگر می تواند نقش مهمی در بقای سپیدرود داشته باشد.

 

او پس از اینکه در شکست 3 بر 1 مقابل پرسپولیس زننده تک گل تیمش بود، مقابل تراکتورسازی و در پیروزی ارزشمند برابر این تیم زننده دو گل بود تا دبل کند و سپس در تساوی 2 بر 2 مقابل پارس جنوبی جم هم گل زد.


مهاجم تیم فوتبال سپیدرود امروز هم مقابل نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد؛ گلی که البته می رفت با پنالتی مشکوکی که برای نفت مسجد سلیمان توسط بیژن حیدری گرفته شد، پاسخ داده شود ولی ضربه حکیم نصاری به شکلی تحسین برانگیز توسط کورش ملکی دفع شد تا گل بایرامی حتی ارزشمندتر و حیاتی تر از قبل باشد.

 

دیدار نفت مسجد سلیمان و سپیدرود 9 دقیقه وقت تلف شده به همراه داشت و بار دیگر اکبر آفاقی برای تیمش مقابل سپیدرود گل زد تا همچنان شاگردان دست نشان یک پله پایین تر باشند. حالا اما با این گل شرایط تغییر کرده و بار دیگر نفت مسجد سلیمان که با تیم های پیکان و ذوب آهن مصاف دارد، دست بالا را دارد و اگر بخواهد در لیگ بماند، بایرامی باید همین روند را مقابل نساجی مازندران و استقلال تهران هم ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها