کد خبر : 1609179 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 11:44 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز تاتنهام به پوچتینو: امسال بازیکن بخر

سان می‌گوید با وجود کم‌کاری تاتنهام در فصل‌های نقل و انتقالات قبلی، این باشگاه 100 میلیون پوند برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو در اختیار سرمربی این تیم، پوچتینو قرار داده است.

چراغ سبز تاتنهام به پوچتینو: امسال بازیکن بخر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تاتنهام در دو فصل اخیر در دو پنجره نقل و انتقالات حتی از خرید یک بازیکن جدید خودداری کرد، به گزارش روزنامه انگلیسی سان، مدیریت باشگاه سرانجام از این روند فاصله گرفته و 100 میلیون پوند در اختیار سرمربی تیم پوچتینو گذاشته تا امسال تابستان برای جذب مهره‌های مورد نظرش هزینه کند.

 

1403135

 

آخرین بازیکنی که تاتنهام به خدمت گرفته لوکاس مورا بوده که در ژانویه 2018 به این باشگاه پیوسته. بعد از آن دیگر هیچ بازیکن جدیدی به تاتنهام اضافه نشده است. اما روزنامه سان می‌گوید دنیل لیوای رئیس باشگاه تاتنهام به سرمربی این تیم پوچتینو اعلام کرده که امسال تابستان بودجه‌ای حدوداً 100 میلیون پوندی در اختیار خواهد داشت.

 

1403134

 

پوچتینو خود را برای بازسازی تیمش آماده می‌کند تا تیمی بسازد که به قول هواداران باشگاه در حد و اندازه استادیوم تازه‌ساز و مدرن 62هزار نفره باشگاه باشد.

 

پوچتینو در این باره گفت:" ما به بازسازی نیاز داریم و تغییرات در تاتنهام دردناک خواهد بود. همه می‌گویند تاتنهام صاحب خانه بی‌نظیری شده ولی کسی که خانه زیبایی دارد باید اسباب و اثاثیه زیبایی هم برای تکمیل خانه‌اش  خریداری کند".

 

تاتنهام امروز در حالی به مصاف بورنموث می‌رود که می‌داند کسب سه امتیاز از این بازی حضور آنها در جمع چهار تیم اول جدول لیگ برترو کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را تضمین خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها