کد خبر : 1609296 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:16 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

اگر بدشانس نبودیم، امتیازات خیلی بیشتری داشتیم؛

حردانی: بازی ذوب آهن برای ما فینال است

هافبک جوان تیم فولاد خوزستان امیدوار است با شرایط خوبی که در این تیم حاکم است، سرخپوشان امتیاز کامل دو هفته باقی مانده از لیگ را کسب کنند.

حردانی: بازی ذوب آهن برای ما فینال است

به گزارش "ورزش سه"، صابر حردانی هافبک جوان تیم فولاد خوزستان درباره شرایط این تیم گفت: اوضاع تیم خوب است. بازی پیکان هم دیدار خوبی بود. نیمه دوم خیلی حمله کردیم ولی به گل نرسیدیم. به هر حال پیش می آید که گل می خوریم ولی خوب هم جبران می کنیم. خوب بازی می کنیم ولی توپ ها متاسفانه داخل دروازه نمی رود.

 

او درباره شرایط خود و قراردادش نیز افزود: اوضاع من هم خدا را شکر خوب است. قراردادم در آخر فصل تمام می شود. باید ببینیم چه پیش می آید. حرف هایی درباره تمدید قرارداد شد که البته فعلا جدی نبوده است. اولویت خودم قطعا ماندن در فولاد است.

حردانی در مورد اینکه در هفته های اخیر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته اظهار داشت: این نظر مربی است. هر وقت آقای قطبی بخواهد، بازی می کنم و وظیفه ام را انجام می دهم. چیزی که مهم است، نتیجه کلی تیم است.

 

هافبک تیم فولاد درباره بازی پیش روی این تیم مقابل ذوب آهن گفت: ما قطعا برای برد به زمین می رویم. این بازی حکم فینال را دارد چون امتیازات نزدیک به هم است. ما در دو بازی آینده به دنبال برد هستیم و کاری به جدول نداریم. رتبه پایان فصل به کنار، ما دنبال 6 امتیاز از دو هفته انتهایی لیگ هستیم.

 

وی افزود: من بازی دیروز ذوب آهن مقابل پارس جنوبی را هم دیدم. البته در این بازی ذوب بیشتر از جوان ها استفاده کرده بود و با دیدن بازی آسیایی این تیم بهتر می توانیم آنالیزشان کنیم. می دانیم که ممکن است بازی آسیایی باعث خستگی ذوبی ها بشود ولی در کل، چه خسته باشند و چه سرحال، این بازی برای ما مثل فینال است و برای پیروزی به زمین می رویم.


این بازیکن پیرامون اینکه نتایج فولاد در استادیوم جدید چندان راضی کننده نبوده، خاطرنشان کرد: ما هم به خاطر سیل و تبعاتی که داشت، نتوانستیم تماشاگر زیادی به استادیوم جدیدمان بیاوریم. وگرنه خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. اما بدشانس بودیم. جلوی سپاهان، نفت آبادان و پدیده خیلی خوب بودیم. متاسفانه خیلی از توپ ها به گل نرفت. استقلال خوزستان را هم که شکست دادیم. در کل می توانستیم امتیازات بسیار بیشتری بگیریم. در این دو هفته امیدواریم هرچه خیر است پیش بیاید و امتیازات کامل را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها