کد خبر : 1609304 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3 - 1 هانوفر؛ دو قدم مانده به صبح!

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 1-3 هانوفر را مغلوب کند.

بایرن 3 - 1 هانوفر؛ دو قدم مانده به صبح!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ برای شکست هانوفر کار دشواری نداشت و درهمان نیمه اول تقریبا کار را تمام کرد تا هم سقوط حریف نگون بخت به دسته پایین تر قطعی شود و هم بایرن در فاصله 2 هفته مانده به پایان فصل، با یک بازی بیشتر و با 5 امتیاز برتری، بالاتر از دورتموند صدرنشینی خود را تثبیت کند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 12 برای بایرن مونیخ ایجاد شد اما ضربه سر کومان از فاصله ای نزدیک روی ارسال کیمیچ، با مهار تماشایی اسر همراه شد. 3 دقیقه بعد مولر در شرایطی دشوار و در مقابل دروازه می توانست گل اول را به ثمر برساند اما باز هم اسر مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1403274

 

1403276

 

حملات باواریایی ها ادامه یافت و این تیم در دقیقه 26 به گل اول رسید. ارسال دقیق جاشوا کیمیچ در دهانه دروازه با ضربه سر لواندوفسکی همراه شد و مهاجم لهستانی گل اول را به ثمر رساند.

 

دقایقی بعد توماس مولر با ضربه ای تماشایی از درون محوطه می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما سنگربان هانوفر واکنشی تماشایی نشان داد.

 

در دقیقه 38 ژروم بواتنگ از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما اسر یک بار دیگر با عکس العملی زیبا دروازه هانوفر را نجات داد.

 

1403289

 

اما در دقیقه 40 بایرن به گل دوم رسید. ارسال کومان در مقابل دروازه با ضربه دقیق گورتزگا همراه شد تا بایرن مونیخ 0-2 از هانوفر پیش افتد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول بایرن فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت اما ضربه گورتزکا از مقابل دروازه با بدشانسی به دیرک افقی برخورد کرد و بایرن با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

اما در ابتدای نیمه دوم و بعد از برخورد توپ به دست بواتنگ و بازبینی صحنه با بهره گیری از VAR، هانوفر صاحب یک ضربه پنالتی شد که یوناتاس آن را بر خلاف جهت حرکت اولرایش تبدیل به گل کرد و نتیجه 1-2 شد.

 

1403284

 

در ادامه بازیکنان بایرن در دو صحنه معتقد بودند باید به سود آنها اعلام پنالتی شود که این اتفاق رخ نداد. در دقیقه 68 داوید آلابا با یک ضربه زیبا از پشت محوطه تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما اسر یک بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد.

 

دقایقی بعد این بار لئون گورتزکا با ضربه ای تماشایی دروازه هانوفر را تهدید کرد اما ضربه او نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 84 فرانک ریبری از سمت چپ صاحب فرصت شد و با یک حرکت انفرادی و ضربه ای دقیق از گوشه محوطه گل سوم را نیز به ثمر رساند. در دقایق پایانی جریان بازی آرام دنبال شد و در نهایت بایرن مونیخ 1-3 موفق شد هانوفر را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها