کد خبر : 1609314 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 21:08 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کفشگری و کل کل شوت با ابراهیم صادقی

هافبک سایپا برابر ذوب آهن یکی از بهترین نمایش‌های خود را به اجرا گذاشت و موفق به ثبت یک گل برای تیمش شد.

کفشگری و کل کل شوت با ابراهیم صادقی

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کفشگری، هافبک دفاعی شوتزن سایپا در جدال با ذوب آهن به خوبی این کیفیت خود را به نمایش گذاشت و البته تنها یکبار موفق به تسلیم کردن رشید مظاهری شد.


هافبک نارنجی‌پوشان در این دیدار علاوه بر گلی که به ثمر رساند و یک شوت دیدنی هم روانه دروازه حریف کرد که با بدشانسی این ضربه‌ که از فاصله حدود 35 متری به زده شده بود با برخورد به تیرک دروازه ذوب آهن راهی اوت شد تا او از ثبت یکی از زیباترین گل‌های فصل ناکام بماند.

 

مهرداد کفشگری که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، اکنون دومین فصل حضورش را در سایپا پشت سر می‌گذارد و امیدوار است طی سه هفته باقیمانده در جمع نارنجی‌پوشان موفق به کسب نتایج لازم برای دستیابی به رتبه مناسب در پایان فصل شود. او طی دیدارهای باقیمانده با هدایت ابراهیم صادقی به کار ادامه خواهد داد؛ مربی جدید سایپا که در دوران بازیگری یکی از شوتزن‌های قابل توجه فوتبال ایران محسوب می‌شد.

 

سایپا فردا در دیداری حساس برابر پدیده مشهد قرار خواهد گرفت و این بازیکن که سابقه حضور در پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد، با انگیزه بالایی به دنبال پاک کردن خاطرات نه چندان خوشایند خود در روزهای حضور در مشهد است. کفشگری بعد از مصدومیتی که در پدیده مشهد گریبانگیرش شده بود از این تیم کنار رفت و مدتی دور از فوتبال بود. باید دید او و هم‌تیمی‌هایش قادر خواهند بود در این دیدار برابر مدعی فصل به نتیجه خوبی دست یابند یا خیر.

دیدگاه‌ها