کد خبر : 1609390 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 09:14 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: به فینال امسال مقابل ولوز صعود کردیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از پیروزی دیروز تیمش مقابل نیوکاسل گفت بازیکنانش با شور و شوق، اراده و خواست مطلق پیروزی به میدان رفته و با شایستگی به یک پیروزی مهم دست یافتند.

کلوپ: به فینال امسال مقابل ولوز صعود کردیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رقابت در صدر جدول لیگ برتر انگلیس بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول به اوج حساسیت رسیده و دو هفته مانده به پایان این فصل، رقابتی تنگاتنگ و نفس‌گیر بین این دو تیم برقرار است، لیورپول دیروز در هفته سی و هفتم، یک هفته مانده به پایان فصل، به نیوکاسل رفت و موفق شد این تیم را 3-2 شکست داده و سه امتیاز بسیار مهم به حساب خود واریز کند.

 

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش حالا با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و دو امتیاز بیشتر از این تیم، دست‌کم تا فردا، صدرنشین لیگ برتر است عملکرد بازیکنانش در این بازی را ستود و آنها را شایسته پیروزی دانست.

 

1403392

 

یورگن کلوپ در این باره گفت:" ما با شور، اراده و خواست مطلق پیروزی بازی کردیم و به حق‌مان رسیدیم. در نهایت سرنوشت ما را دست تقدیر رقم خواهد زد. اگر قرار باشد قهرمان بشویم، قهرمان خواهیم شد ولی این بچه‌ها همیشه عالی هستند، عالی. وقتی بچه‌ها در اوج کار می‌کنند چطور می‌توانید بگویید که تحت فشار هستند؟ ما تا اینجا 94 امتیاز کسب کرده‌ایم. این واقعاً خارق‌العاده است".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما حالا به فینال این فصل‌مان که روز یکشنبه مقابل ولوز برگزار می‌شود صعود کرده‌ایم. البته قبل از آن با بارسلونا بازی خواهیم کرد ولی من هنوز به آن بازی فکر نمی‌کنم. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود".

 

کلوپ در ادامه گفت:" من شاگردانم را خوب می‌شناسم. بعد از بازی امروز همه می‌دانند این بچه‌ها چقدر فوق‌العاده‌اند. من در صورت بچه‌ها می‌دیدم که مصمم هستند واکنش نشان دهند و کار را تمام کنند. هیچکس کنترل خودش را از دست نداد. کسانی که فکر می‌کردند نیوکاسل انگیزه‌ای برای بازی کردن ندارد حالا چه می‌گویند. این بازی یک رقابت واقعی بود و ما با شایستگی در آن پیروز شدیم".

 

دیدگاه‌ها