کد خبر : 1609391 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 09:38 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسانه‌های انگلیس: صلاح به بازی بارسلونا می‌رسد

رسانه‌های انگلیسی با گزارش دادن از آخرین شرایط مصدومیت محمد صلاح می‌گویند باشگاه لیورپول امیدوار است او بتواند در بازی روز سه‌شنبه تیمش مقابل بارسلونا به میدان برود.

رسانه‌های انگلیس: صلاح به بازی بارسلونا می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره بزرگ لیورپول دیروز و در جریان پیروزی 3-2 قرمزهای آنفیلد مقابل نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده و مجبور به ترک زمین شد. درحالیکه صلاح با برانکارد به بیرون از زمین منتقل می‌شد گریه‌های او هواداران لیورپول را به شدت نگران و ناراحت کرد چرا که از دست دادن صلاح در این زمان از فصل، در اوج حساسیت رقابت برای لیورپول در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا ضربه مهلکی به شانس این تیم در هر دو رقابت خواهد زد.

 

1403395

 

اما رسانه‌های انگلیسی امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه لیورپول مدعی شدند آخرین اطلاعات کسب شده آنها از باشگاه لیورپول نشان می‌دهد مصدومیت صلاح ظاهراً جدی نبوده و باشگاه لیورپول امیدوار است او روز سه‌شنبه در بازی برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ، بتواند با پیراهن لیورپول مقابل بارسلونا به میدان برود.

 

یورگن کلوپ هم بعد از بازی دیروز وقتی با سوالهای خبرنگاران درباره صلاح روبرو شد گفت:" حالش خوب است".

 

1403393

 

بی‌بی‌سی امروز گزارش داد صلاح بعد از خروج از زمین به رختکن لیورپول رفته و توانسته بخشی از ادامه بازی را از تلویزیون موجود در رختکن تماشا کند.

 

دیدگاه‌ها