کد خبر : 1609445 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:29 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولتیماتوم یونایتد به دخیا برای قرارداد جدید

دیلی‌میل مدعی شد باشگاه منچستریونایتد به داوید دخیا یک هفته مهلت داده تا درباره امضای قرارداد جدید با این باشگاه با دستمزد هفتگی 350هزار پوند تصمیم بگیرد.

اولتیماتوم یونایتد به دخیا برای قرارداد جدید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه منچستریونایتد به داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی خود اولتیماتوم داده و به او اعلام کرده برای پذیرش یا عدم پذیرش قرارداد جدید با باشگاه با دستمزد هفتگی 350هزار پوند تنها یک هفته مهلت دارد و باید تا آن زمان تصمیم نهایی خود را به اطلاع باشگاه برساند.

 

1403444

 

دخیا که در چند صباح اخیر با اشتباهات عجیب و غریب توجه‌های زیادی به خود برانگیخته و مدتی است شایعاتی درباره ابراز تمایل رئال مادرید به او منتشر شده، تا سال 2020 با منچستریونایتد قرارداد دارد ولی این باشگاه حالا به او قرارداد جدیدی با دستمزد 350هزار پوند در هفته پیشنهاد داده و از او خواسته حداکثر تا یک هفته آینده به این پیشنهاد پاسخ دهد.

 

دخیا در بازی امروز منچستریونایتد مقابل هادرزفیلد مسلماً درون دروازه شیاطین سرخ خواهد ایستاد چون دروازه‌بان شماره دو این تیم سرجیو رومرو از ناحیه زانو آسیب دیده و نمی‌تواند به میدان برود. اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد هم اخیراً از دخیا حمایت کامل کرده و گفته بود این سنگربان اسپانیایی 28ساله به زودی به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها