کد خبر : 1609681 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 12:10 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: دو بازیکن تعویض کردم که بیشتر اخراج ندهیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام می‌گوید روز شنبه در جریان شکست تیمش مقابل بورنموث، بعد از اخراج دو بازیکن تیمش، دو بازیکن دیگر را تعویض کرده تا شاهد اخراجی‌های بیشتری نباشد.

پوچتینو: دو بازیکن تعویض کردم که بیشتر اخراج ندهیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 1-0 تاتنهام در دیدار روز شنبه این تیم مقابل بورنموث که با اخراج دو نفر از بازیکنان این تیم، سون هیونگ مین و خوان فویت همراه بود گفت بین دو نیمه دو بازیکن تیمش اریک دایر و توبی آلدرویرلد را تعویض کرده تا خطر دریافت کارت زرد دوم و اخراج آنها و در نتیجه هفت نفره شدن تیمش را از بین ببرد.

 

1403747

 

تاتنهام که روز شنبه در مقابل بورنموث تقریباً 50 دقیقه از بازی را 9 نفره بود در نهایت با گلی که در دقیقه 90+1 از بورنموث دریافت کرد در مقابل این تیم شکست خورد. به این ترتیب تاتنهام که می‌توانست با پیروزی در این بازی کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده را تثبیت کند حالا باید منتظر اتفاقات هفته آخر لیگ برتر بماند.

 

1403748

 

پوچتینو درباره اخراجهای عجیب بازی تیمش و تصمیم او برای تعویض دو بازیکن مهم تاتنهام در فرصت بین دو نیمه گفت:" ما با ریسک زیادی روبرو بودیم. چون سون از بازی اخراج شده بود به بازیکنان تازه‌نفس احتیاج داشتیم و از طرف دیگر قصدم این بود که مانع از گرفتن کارتهای زرد بیشتر و اخراج بازیکنانی بشوم که یک کارت زرد داشتند".

 

1403749

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" اما هنوز سه دقیقه از شروع نیمه دوم نگذشته بود که اخراجی دوم را هم دادیم تا تمام برنامه‌هایم نقش بر آب شود".

 

دیدگاه‌ها