کد خبر : 1609711 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 14:20 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژست جالب هازارد در واکنش به تقاضای هواداران چلسی

ادن هازارد احتمالا آخرین روزهای حضورش در باشگاه چلسی را پشت سر می گذارد.

ژست جالب هازارد در واکنش به تقاضای هواداران چلسی

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد تابستان 2012 بود که به چلسی پیوست و خیلی زود به یکی از محبوب ترین بازیکنان این باشگاه بدل شد. او چند سال اخیر بهترین بازیکن آبی ها نیز بوده و البته همواره شایعاتی در مورد جدایی اش نیز به گوش می رسد.

 

 

1400018

 

 

تابستان گذشته هازارد تا آستانه پیوستن به رئال پیش رفت؛ ولی رقم بالای درخواستی چلسی مانع از این امر شد؛ با این حال به نظر می رسد که تا چند هفته دیگر، شاهد محقق شدن رویای حضور او در رئال خواهیم بود. کهکشانی ها برای جذب او 100 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد تا او رهبر رئال مادرید جدید پس از بازگشت زیدان باشد.

 

چلسی روز گذشته با درخشش هازارد موفق شد با سه گل بر واتفورد غلبه کرده و سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کند. به این ترتیب هازارد نیز به وعده خود عمل کرد و چلسی را به لیگ قهرمانان بازگرداند.

 

 

1403779

 

 

امروز ویدیویی از هازارد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که به خصوص در اسپانیا بازتاب گسترده ای داشت. در این ویدیو، او در واکنش به درخواست چند هوادار چلسی که از او می خواهند فصل بعد نیز بماند، با سر، پاسخ منفی می دهد.

تنها یک بازی تا پایان فصل باقیمانده و باید دید در هفته های آتی سرنوشت هازارد چه خواهد شد. او می ماند یا به رئال خواهد رفت؟

دیدگاه‌ها