کد خبر : 1609727 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 15:37 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

زنده‌روح: بعد از شایعه تبانی تیممان افت کرد

احمدرضا زنده‌روح هافبک سبزپوشان می گوید بعد از بازی ای که مقابل تراکتور داشتند هجمه های زیادی تحمل کردند و همین موضوع باعث شد تا در بازی های بعدی نتایج لازم را نتوانند کسب کنند.

زنده‌روح: بعد از شایعه تبانی تیممان افت کرد

احمدرضا زنده‌روح در گفتگو با "ورزش سه" درباره دیدار هفته آینده تیمشان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: مشخص است که پرسپولیس با تمام توان خود و با هوادارانش می آید تا سه امتیاز را بگیرد و خود را برای قهرمانی آماده کند. تیم ما هم مطمئنا همانند بازی های اخیر و بازی‌های که در عین اینکه خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم، با تمام توان پا به آزادی خواهد گذاشت. خیلی هم امیدواریم که آنجا کار بزرگی بتوانیم انجام دهیم.

 

وی راجع به نتایج نه چندان خوب اخیرشان و هجمه هایی که به ماشین سازی می شود نیز گفت: تیم ما تیم جوانی است و فکر نمی کنم یک تیم جوان توانایی این همه هجمه و فشار را داشته باشد. اگر دقت کنید بعد از بازی ای که با تراکتور داشتیم، کلی هجمه علیه تیممان شکل گرفت و گفتند که تبانی صورت گرفته و از عمد باختند؛ قبل از بازی با تراکتور ما روند خوبی داشتیم و باختی نداشتیم اما بعد از این بازی، آنقدر این هجمه ها و فشارها روی تک تک بازیکنان زیاد شد و نتیجه آن هم این شرایطی شد که می بینید؛ ترسیدن در ضربات آخر، ترسیدن از گل خوردن و در کل ترسیدن از هر اتفاقی که می تواند در فوتبال بیفتد. این هجمه های ناعادلانه باعث شد تیممان از شرایط خوب خود دور شود ولی باز هم همه بچه ها تلاش می کنند تا آخرین لحظه بهترین عملکرد را داشته باشند و تا جایی که می توانیم بهترین رتبه را برای ماشین سازی کسب کنیم.

 

وی افزود: واقعیت این است که نمی دانم چرا همیشه در فوتبال ایران دنبال حرف و حدیث اند. با این حال ما با ماشین سازی قرارداد داریم و برای این تیم تلاش می کنیم و نه برای پرسپولیس و سپاهان و تراکتور. به نظرم این هجمه ها هجمه هایی الکی است و می خواهند با این کارها فشار بر روی تیم ایجاد کنند ولی این‌ حرف ها اصلا صحت ندارد و ما قبولشان نداریم.

 

زنده‌روح در پایان راجع به انتظار هواداران تبریزی از این تیم در دوبازی آینده و آیا این موضوع باعث ایجاد فشار روی بازیکنان ماشین سازی خواهد شد نیز گفت: نه در این رابطه فشاری نیست و از قضا ما خوشحال می شویم که از ما انتظار دارند تیم های خوبی مثل پرسپولیس و پدیده را متوقف کنیم. مطمئنا ما هم برای دل هواداران فوتبال آذربایجان و نه تیم خاصی تلاش می کنیم تا بتوانیم محبت هایشان را در این دو بازی آخر جبران کنیم و مطمئن باشند فارغ از هر نتیجه ای ما با تمام توان در این دو بازی آخر شرکت خواهیم کرد و هر نتیجه ای هم رقم بخورد دیگر خواست خداست وگرنه هیچ کم کاری ای از بچه ها انجام نمی شود و با تمام تلاش بازی خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها