کد خبر : 1609925 | 17 اردیبهشت 1398 ساعت 11:34 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی آگوئرو با کمپانی: دیدی گفتم شوت نزن وینی؟

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی سیتی خوشحال است که کاپیتان این تیم، وینسنت کمپانی به توصیه او گوش نداده و با شوتی سرکش دروازه لستر را باز کرده تا سیتی همچنان شانس اول قهرمانی باشد.

شوخی آگوئرو با کمپانی: دیدی گفتم شوت نزن وینی؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 1-0 منچسترسیتی مقابل لسترسیتی که دیشب در استادیوم اتحاد، خانه سیتی، با تک‌گل وینسنت کمپانی بدست آمد، روبرو شدن سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی سیتی با کمپانی، کاپیتان گلزن تیمش در این بازی یکی از صحنه‌هایی جالبی بود که در پایان مسابقه توسط دوربین‌های تلویزیونی ثبت شد. آگوئرو بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی یکی از اولین کسانی بود که به سراغ کمپانی رفت تا به او تبریک بگوید.

 

1404023

 

آگوئرو که رکورددار گلزنی منچسترسیتی است با به صدا درآمدن سوت پایان بازی یکی از اولین کسانی بود که خودش را به کمپانی رساند و به او تبریک گفت. اما دوربین‌های تلویزیونی که در این صحنه به این دو ستاره نزدیک شده بودند گفتگوی جالبی که بین آنها اتفاق افتاد را شکار کردند.

 

1404022

 

در این صحنه آگوئرو خطاب به کمپانی گفت:" وینی، بهت که گفتم شوت نزن. نه!". البته آگوئرو تنها کسی نبوده که در آن صحنه خدا خدا می‌کرده که کمپانی توپ را از آن فاصله به سمت دروازه لستر شوت نزند. گواردیولا بعد از بازی اعتراف کرد که همین را از کنار خط خطاب به کمپانی گفته و در دلش آرزو می‌کرده که ای کاش او توپ را شوت نزند و هدر ندهد.

 

 

دیدگاه‌ها