کد خبر : 1611004 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: منافع باشگاه مهم است نه فحش دادن بازیکن

گنارو گتوزو، سرمربی آث میلان با اشاره به تیمو باکایوکو بازیکن تیمش می‌گوید به خاطر منافع باشگاه حتی اگر بازیکنان میلان به او فحش بدهند اهمیت نمی‌دهد.

گتوزو: منافع باشگاه مهم است نه فحش دادن بازیکن

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از پیروزی 1-0 آث میلان مقابل فیورنتینا که دیروز در هفته سی و ششم سری آ اتفاق افتاد، گنارو گتوزو سرمربی میلان برای مهر پایان زدن بر جنجال‌های مربوط به درگیری لفظی‌اش با تیمو باکایوکو بازیکن این تیم، گفت به خاطر منافع باشگاه میلان حتی اگر یکی از بازیکنان تیمش به او بگوید " برو به درک" اهمیتی نخواهد داد.

 

گتوزو و باکایوکو دوشنبه هفته گذشته در جریان پیروزی 2-1 روسونری مقابل بولونیا در حاشیه زمین با هم درگیری لفظی پیدا کردند و خبرساز شدند. گتوزو بعد از بازی مدعی شد باکایوکو، بازیکن چلسی که به عنوان یار قرضی در میلان توپ می‌زند برای اینکه خود را برای ورود به زمین به عنوان یار تعویضی آماده کند خیلی معطل کرده و علت درگیری آنها این موضوع بوده.

 

1405336

 

باکایوکو دیروز در ترکیب میلان حضور داشت و روسونری با پیروزی مقابل فیورنتینا خود را به یک امتیازی تیم چهارم جدول اینتر رساند هر چند اینتر یک بازی کمتر از شاگردان گنارو گتوزو دارد.

 

گتوزو در این باره گفت:" من یک روز بعد از آن بازی، آن موضوع را فراموش کردم و گذشتم. اگر یک بازیکن به من بگوید برو به درک، اهمیتی نمی‌دهم. مهم این است که آن بازیکن در رختکن به هم‌تیمی‌هایش احترام بگذارد".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" من باید فکر کنم که برای منافع میلان چه چیزی بیشترین اهمیت را دارد. اگر لازم باشد به خاطر منافع باشگاه بازیکنان به من فحش بدهند می‌توانم با این موضوع کنار بیایم".

 

 

دیدگاه‌ها