کد خبر : 1611023 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 11:23 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

با همراهی ستاره های ورزش ایران

کمپین خیریه "ورزش سه" برای بازسازی مناطق سیل زده

ورزش سه، سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر برای مشارکت در بازسازی مناطق سیل‌زده کمپینی با همراهی چهره‌های ورزشی، فرهنگی و هنری آغاز می‌کنند.

کمپین خیریه "ورزش سه" برای بازسازی مناطق سیل زده

به گزارش "ورزش سه"، در این چالش چهره های مطرح ورزش و هنر ایران ضمن دعوت از یکدیگر و همچنین از هواداران و مردم، عواید را برای کمک به بازسازی مناطق سیل زده به کار خواهند گرفت.

 

این چالش در راستای مسئولیت‌های اجتماعی موسسه "فراکاو" مالک سرویس "ورزش سه" و در پی کاهش طبیعی توجه به مناطق آسیب دیده از سیل در دستور کار ورزش سه قرار گرفت و پس از جلساتی با مدیران ارشد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، و دکتر عزیزی، رییس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران به عنوان ناظر، منجر به عقد تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان موسسه فراکاو، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر شد.

 

همچنین اپلیکیشن پرداخت "ایوا" برای واریز پول های شرکت کنندگان در کمپین در کنار "ورزش سه" و "هلال احمر" قرار گرفته و کد  #112*737* برای این کار در نظر گرفته شده است. بدیهی است مبالغی که از این طریق واریز شود، مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر خواهد رفت و در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل های اخیر مصرف خواهد شد.

 

در این طرح تعداد زیادی از ستاره های ورزش و هنر ایران مشارکت کرده و ضمن اهدای هدایایی برای انجام یک حراج خیریه، خود نیز راسا با پرداخت مبلغی شریک این کار بزرگ و خیر شده اند.

 

این کمپین در روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه و با انتشار ویدئوهایی از برانکو ایوانکویچ، وینفر شفرد و امیر قلعه نویی کلید خورد. قلعه نویی در پیام ویدئویی اش ضمن دعوت از پرویز پرستویی برای شرکت در این کمپین اعلام کرد که پیراهن سپاهان اصفهان را با امضای تمام بازیکنان به حراج خیریه به نفع سیل زدگان اهدا می کند.

 

 

حمایت امیر قلعه نوعی از کمپین ستاره ها و دعوت از پرویز پرستویی

 

پیوستن برانکو ایوانکوویچ به کمپین ستاره ها و دعوت از فدراسیون

 

استقبال شفر از کمپین ستاره ها و کمک به سیل زدگان

 

لازم به ذکر است مبالغ اهدایی از سوی شرکت کنندگان  مستقیما به حساب هلال احمر واریز می شود و هدایای ارزشمند ورزشکاران و هنرمندان در خیریه ای با حضور سه طرف تفاهم نامه و ناظر به مزایده گذاشته خواهد شد.

 

کمپین خیریه "ورزش سه" برای بازسازی مناطق سیل زده

 

 

دیدگاه‌ها