کد خبر : 1611130 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 17:40 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای پائیزی نقی‌زاده در تراکتور(عکس)

نقی‌زاده، ستاره جوان نیم‌فصل اول تراکتور کهکشانی همچنان روزهای پائیزی خود را سپری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده به‌عنوان یک بازیکن بومی در تراکتور و بین تی تی‌ها از جایگاه خاصی برخوردار است. ستاره جوانی که در تمام دیدارهای تراکتور در نیم‌فصل اول پای ثابت بود و خوش درخشید. نقی‌زاده یار اصلی توشاک بود و رفتن این ولزی نیز جایگاه او را متزلزل نکرد تا او برای تقوی نیز اولین هافبک دفاعی باشد ولی آمدن لیکنز به تراکتور همه چیز را برای نقی‌زاده خراب کرد و روزهای بهاری او بدون دیدن تابستان، به پائیز افتاد و خزان شد. 

 

نقی‌زاده در ترکیب لیکنز جای نداشت و تعویض های بعد از دقیقه ۸۵ نیز او را راضی نمی‌کرد تا دو هفته قبل در روز محرومیت اکبر ایمانی به ترکیب اصلی رسیده و بار دیگر یکی از بهترین‌های تراکتور شد. نقی‌زاده انتظار داشت با این درخشش بار دیگر به ترکیب بازگردد ولی مقابل پرسپولیس دوباره روی نیمکت رفت. 

 

1405507

 

نقی‌زاده در دیدار با پرسپولیس یکی از معدود تعویض‌های زود هنگام لیکنز بود و بار دیگر خوش درخشید تا این بار سکوت را شکسته و در میکسدزون این نیمکت‌نشینی را غیرعادی بداند و اینکه دست‌هایی در تلاش هستند او را از ترکیب و تیم تراکتور دور کنند.

این اعتراضات با حمایت تی تی‌ها همراه بود ولی او خود را جمع و جور کرد تا بی‌سر و صدا به ترکیب برگردد ولی نظر لیکنز بازهم تغییری نکرد و نقی‌زاده در دیدار با پارس جنوبی هم رو نیمکت نشست تا اکنوم برای اتمام فصل و رفتن احتمالی لیکنز لحظه شماری کند.

 

1405508

دیدگاه‌ها