کد خبر : 1611152 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 18:48 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

قول داده بودیم که نگذاریم مقابل تیم دوم تبریز جشن قهرمانی بگیرند

معبودی: اگر لطف داور نبود؛ پرسپولیس گل بزن نبود

مدافع ماشین سازی معتقد است در بازی شب گذشته حریف قادر به گلزنی مقابل آنها نبود و اتفاقات دیگری در شکل‌گیری تساوی نقش داشته است.

معبودی: اگر لطف داور نبود؛ پرسپولیس گل بزن نبود

به گزارش ورزش سه، عزیز معبودی، دفاع چپ باتجربه که روز سختی را شب گذشته برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی پشت سر گذاشت و بارها برابر حملات شاگردان برانکو ایوانکوویچ ایستادگی کرد، صحبت‌های عجیبی را مطرح می‌کند. این بازیکن که همواره در تقابل با پرسپولیس لحظات پرحاشیه‌ای را دنبال کرده، اینبار البته با جملات خود آنها را نشانه گرفته و مدعی است تیمش شایسته پیروزی بود، اگر داور به آنها لطف نمی‌کرد.


وی درباره اینکه در نهایت نتوانستند از تک گل خود مقابل پرسپولیس محافظت کنند، گفت: پرسپولیس نمی‌توانست به ما گل بزند و این پنالتی لطف و محبت خدا و تیم داوری به پرسپولیس و هوادارانش بود تا بتوانند به ما گل بزنند و اگر داور پنالتی نمی‌گرفت آنها توانایی گل زدن به ماشین‌سازی را نداشتند و تا فردا هم گل بزن نبودند.


معبودی با اشاره به حمایت هواداران پرسپولیس در این بازی و فشاری که روی داور شکل داده بودند، گفت: بازی در نیمه اول کاملا در دست ما بود و ما همانطور که کادر فنی برنامه ریخته و تمرین کرده بودیم اجرا کردیم و بازی را برای خودمان در آوردیم و یک هیچ هم جلو افتادیم ولی در نیمه دوم سکوهای آزادی که آماده جشن بودن و رویاهای‌شان برباد رفته بود فشار آورد و بچه ها تحت تاثیر جو قرار گرفتند و ناخواسته و برخلاف برنامه کار شده عقب کشیدند.

 

1361154


مدافع ماشین سازی بابت متوقف کردن پرسپولیس و قولی که به هواداران آذربایجان داده بودند خوشنود است و می‌گوید: قبل بازی به هواداران فوتبال آذربایجان قول داده بودیم که اجازه ندهیم پرسپولیس در مقابل تیم دوم شهرشان جشن قهرمانی بگیرد و به قول خود وفا کردیم و جلوی این جشن زود هنگام را گرفتیم تا شاید مرهمی بر روزهای بد فوتبالی شهرمان باشد.


معبودی بابت اتفاقات تلخ هفته اخیر به مردم تبریز نیز تسلیت می‌گوید: من واقعا تسلیت می‌گویم به مردم آذربایجان و تبریز و اللخصوص بازاری‌های تبریز که داغ آتش گرفتن ایکی قاپی بر دل ماند. از ته دل ناراحت شدم و این اغراق نیست و در مدتی که در تبریز بودم بیش از 10 بار بازار تبریز رفته بودم و از جلوی همین راسته ایکی قاپلی رد شده بودم و رستورانی قدیمی با غذاهای عالی پخت می‌شد که مشتری آن بودم و روزی که خبر را سر صبحانه شنیدم واقعا احساس کردم عزیزی را از دست دادم و تصاویر سوخته با رنگ و بوی قبلش جلوی چشمم بود.


وی ادامه داد: تبریزی‌ها و بازاریان این شهر در غیرت و هم نوع دوستی شهره هستند و خیلی زود ایکی قاپلی را بهتر از روز اول بازسازی خواهند کرد و من اعتقاد دارم که مسافران تابستانی هیچ آثار بدی از این آتش سوزی در بازار تبریز نخواهند دید و رونق و کاسبی به این راسته بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها