کد خبر : 1611376 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 20:39 | 170K بازدید | 0 دیدگاه

نوجوانی که اصرار داشت بخواند

ماجرای کلیپ ستاره های استقلال در اینستاگرام

مدافع چپ استقلال در دهه هفتاد معتقد است که متاسفانه امروز منافع شخصی بر منافع باشگاه ارجحیت دارد.

ماجرای کلیپ ستاره های استقلال در اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا فیلمی از تمرین  تیم استقلال در دهه 70  در فضای مجازی منتشر شده است که ناصرحجازی  و اصغر حاجیلو و جمعی از بهترین بازیکنان این تیم در آن دوره  مثل امیر قلعه نوعی ، مهدی پاشازاده، صادق ورمرزیار، مسعود غفوری الاصل در حال گوش دادن به تصنیف ((بیا بریم کوه کدوم کوه .... "هستند)) که  یک نوجوان در حال  اجرای آن است.


اینکه 5  کاپیتان استقلال در یک قاب کوچک کنار هم قرار گرفته اند باعث جذابیت های هر چه بیشتر این کلیپ می شود .

 

 در همین خصوص با  صادق ورمرزیار یکی از کسانی که در این کلیپ حضور داشت صحبت کردیم تا توضیحات بیشتری در ارتباط این فیلم به ما بدهد.


 خوشبختانه ورمرزیار که به خوبی آن روز را به خاطر می آورد گفت :« مدتی بود که یک پسر بچه ای هنگام تمرینات  تیم ما به ورزشگاه اکباتان می آمد و برای خودش بلند بلند با صدایی خوش آواز می خواند .»
وی در ادامه افزود :« آن فیلمی که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است برمی گردد   به قبل از شروع یکی از تمریناتمان در اکباتان . ناصر خان که از قبل می دانست این پسر صدای خوبی دارد  تا اینکه همه بچه ها جمع شوند و تمرین را آغاز کنیم، از این  نوجوان دعوت کرد تا  بخواند. ولی واقعا یادم نمی آید که چه کسی در آن روز فیلم برداری کرد  اما به هر حال این خاطره ای بود که به لطف یکی از بچه ها ثبت شد.  خاطرم است بعد از آن ناصر خان آن نوجوان را  بسیار کمک کرد.»

 

 

1405847

 

ورمرزیار همچنین گفت :« واقعا آن تیم یکی از تیم های بسیار قدرتمند استقلال در همه ادوار به شمار می رفت .وجود بازیکنانی که در همین فیلم حضور دارند موید این مطلب است که چقدر آن تیم بازیکنان بزرگی داشت و در عین حال چقدرمحیط تیم سالم و بی آلایش و بی ادعا بود در حالیکه یک دهم امکانات امروز را بچه ها نداشتند .کافی است به تنوع گرم کن ها توجه کنید تا متوجه شوید که استقلال یک لباس تمرینی متحد نداشت.»

 

مدافع چپ پا و با تعصب استقلال  با یک مقایسه بین جو آن روزها و مشکلاتی که در حال حاضر در تیم وجود دارد گفت: «  در آن دوران اولین موضوعی که  برای هر بازیکنی اولویت  داشت  موفقیت خود تیم بود و منافع  فردی چندان جایی در تیم نداشت . بر فرض مثال من بازیکنی بودم که در هیچ باشگاهی جز استقلال بازی نکردم اما وقتی امیر قلعه نوعی به تیم برگشت بدون هیچ مشکلی بازوبند را به علت کسوت ایشان تقدیم کردم و این موضوع در قبل همه صدق می کرد .»

 

1405846


ورمرزیار با دفاع از اقدامات انضباطی این روز های فرهاد مجیدی گفت :« فرهاد هم چون این روزها را دیده است نمی تواند گستاخی برخی از بازیکنان را مبنی بر عدم پذیرفتن  نیمکت نشینی تحمل کند . ما اگر روزی روی سکو هم می نشستیم برایمان چندان فرقی نمی کرد و تنها چیزی که برای ما مهم بود موفقیت تیم  بود. من معتقدم این کلیپ  گرچه به لحاظ مدت زمان بسیار کم بود اما می شد نتایج زیادی از آن تیم موفق گرفت و این را هم اضافه کنم یکی از دلایل اصلی اینکه استقلال نتوانسته است در این  چند ساله اخیر نتیجه بگیرد  همین نبود  جو صمیمی است که می توانید در این  کلیپ  به وضوح ببینید .»

 

 

1405848

دیدگاه‌ها