کد خبر : 1612115 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 12:32 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت لوتار ماتئوس از سرمربی بایرن مونیخ

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با حمایت از نیکو کوواچ، سرمربی این تیم می‌گوید علت بحث‌های گسترده درباره لزوم برکناری کوواچ از بایرن را متوجه نمی‌شود.

حمایت لوتار ماتئوس از سرمربی بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با حمایت از نیکو کوواچ می‌گوید مطرح شدن بحث‌های گسترده درباره لزوم برکناری او درحالیکه فصل هنوز به پایان نرسیده و بایرن فردا می‌تواند قهرمان بوندس‌لیگا شود به نظر او عجیب است.

 

1406628

 

ماتئوس در این باره گفت:" قانون فوتبال این است که وقتی یک سرمربی در باشگاهی نمی‌تواند آنطور که از او انتظار می‌رفته موفق شود بحث درباره جانشینان او آغاز می‌شود. نیکو کوواچ این را می‌فهمد و می‌پذیرد. اینکه اگر نتایج در پایان فصل مطابق انتظار نباشد باشگاه نمی‌تواند به او تا پایان سال 2021 تضمین بدهد کاملا طبیعی است".

 

ماتئوس در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی که در صورت برکنار شدن نیکو کوواچ، چه گزینه‌هایی برای بدست گرفتن سکان هدایت بایرن مناسب هستند گفت:" اگر کار به آنجا برسد که باشگاه و کوواچ دیگر نتوانند ادامه بدهند، اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس و رالف رنگنیک، سرمربی لایپزیش تنها مربیان آلمانی‌زبانی هستند که ایده‌هایشان به درد بایرن مونیخ می‌خورد. یورگن کلوپ و توماس توخل به اعتقاد من برای هدایت بایرن مناسب نیستند".

 

ماتئوس در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" کوواچ تیم را در شرایط بدی تحویل گرفت. بعد از ناکامی بزرگ آلمان در جام جهانی و ناکامی بایرن در فینال جام حذفی پارسال، بازیکنان بایرن در طول فصل انگیزه کافی را نداشتند و از شرایط عمومی فوتبال آلمان ناراضی بودند. ولی کوواچ موفق شده تیمش را به فینال جام حذفی برساند و فردا هم می‌تواند با یک تساوی قهرمان بوندس‌لیگا شود. به همین خاطر است که معتقدم عملکرد کوواچ در بایرن مثبت بوده است".

 

دیدگاه‌ها