کد خبر : 1612119 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 13:03 | 922 بازدید | 0 دیدگاه

بازی سرنوشت برای کوواچ: به تیمم افتخار می‌کنم

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ در آستانه آخرین بازی تیمش در بوندس‌لیگا گفت افتخار می‌کند که بعد از شرایط اسفناک ابتدای فصل توانسته تیمش را به یک‌قدمی قهرمانی در لیگ آلمان برساند.

بازی سرنوشت برای کوواچ: به تیمم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فصل بوندس‌لیگا فردا با برگزاری هفته سی و چهارم رقابتها به پایان می‌رسد و این در حالی است که دو تیم صدرنشین، بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برای قهرمانی شانس دارند و بازی‌های فردای این دو تیم تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد.

 

1406631

 

بایرن مونیخ، صدرنشین جدول در خانه خود آلیانز آرنا میزبان آینتراخت فرانکفورت است و بوروسیا دورتموند که با دو امتیاز کمتر از بایرن در رتبه دوم قرار دارد مهمان مونشن‌گلادباخ خواهد بود. بایرن اگر در مقابل آینتراخت حتی یک تساوی بدست بیاورد قهرمان خواهد شد چرا که دورتموند حتی در صورت پیروزی و هم‌امتیاز شدن با بایرن، به دلیل تفاضل گل به مراتب بالاتر باواریایی‌ها شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت.

 

کوواچ در آستانه بازی‌های حساس هفته آخر بوندس‌لیگا به خبرنگاران گفت:" من به تیمم افتخار می‌کنم. ما در زمستان اصلا امیدوار نبودیم که در هفته پایانی لیگ برای قهرمانی شانس داشته باشیم. ولی حالا نه تنها این شانس را داریم بلکه خیال‌مان راحت است چون سرنوشت‌مان در دستهای خودمان قرار دارد و لازم نیست نگران نتیجه بازی آن تیم دیگر باشیم".

 

1400666

 

سرمربی کروات بایرن مونیخ می‌گوید دیدار با تیم سابقش آینتراخت برای او موقعیتی احساسی ایجاد خواهد کرد. بازی فردا با آینتراخت از چند جهت برای بایرن اهمیت دارد. اول اینکه بایرنی‌ها از سال 2000 تا کنون هرگز در ورزشگاه خانگی‌شان قهرمانی بوندس‌لیگا را جشن نگرفته‌اند و دوم اینکه باشگاه قصد دارد با دو ستاره بزرگ و کهنه‌کارش آرین روبن و فرانک ریبری، در این بازی خداحافظی کند.

 

دیدگاه‌ها