کد خبر : 1613015 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:16 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

با یک پاس گل و خراب کردن یک پنالتی

شب تلخ و شیرین پاتوسی در بین زاید (عکس)

مهاجم اهل آفریقای جنوبی استقلال در بازی شب گذشته برابر العین هم شب شیرین و هم شب تلخی را پشت سر گذاشت.

به گزارش ورزش سه، آیاندا پاتوسی مثل تمام بازی های نیم فصل دوم در بازی با العین در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت تا بتواند برای مهاجمان تیمش موقعیت سازی کند. پاتوسی در بازی شب گذشته برابر العین یک پاس تک ضرب زیبا به مرتضی تبریزی داد که این مهاجم توانست گل دوم آبی‌ها را به ثمر برساند تا خیال این تیم از کسب پیروزی راحت شود.

 

با این حال این بازیکن بالاخره در نیمه دوم فرصت پیدا کرد تا ضربه پنالتی بزند اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب دروازه بان العین روبه رو شد و توپ وارد دروازه نشد تا از این نظر او اتفاق تلخی را پشت سر بگذارد.

 

پاتوسی که از سوی وینفرد شفر پنالتی زن اول استقلال خوانده شده بود، در بازی شب گذشته برای اولین بار فرصت زدن پنالتی را پیدا کرد اما نتوانست توپ را وارد دروازه کند تا حالا او هم مثل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی به بازیکنی تبدیل شود که پنالتی خود را از دست می دهد.

 

البته نمی شود کتمان کرد که پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم بوده که نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته و تمدید قرارداد با او یکی از اهداف اصلی آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

 

پاتوسی در بازی العین و استقلال

 

بازی آیاندا پاتوسی در بازی استقلال و العین

 

 

دیدگاه‌ها