کد خبر : 1613692 | 04 خرداد 1398 ساعت 10:20 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویلیان: چلسی اگر قهرمان اروپا شود موفق بوده است

ویلیان، ستاره برزیلی چلسی می‌گوید این فصل تنها در صورتی برای چلسی موفقیت‌آمیز خواهد بود که این تیم هفته آینده با جام قهرمانی لیگ اروپا از باکو به لندن برگردد.

ویلیان: چلسی اگر قهرمان اروپا شود موفق بوده است

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان، ستاره برزیلی چلسی می‌گوید بعد از فصل پر فراز و نشیبی که آبی‌های لندن امسال پشت سر گذاشتند، امسال تنها در صورتی برای چلسی موفقیت‌آمیز ارزیابی خواهد شد که آبی‌های لندن هفته آینده از باکو پایتخت جمهوری آذربایجان با جام قهرمانی لیگ اروپا به شهرشان لندن بازگردند.

 

شاگردان ماتورتیزیو ساری با اینکه در پایان لیگ برتر در رتبه سوم جدول این لیگ ایستادند و علاوه بر این موفق شدند به فینال جام اتحادیه راه یابند، اما هواداران چلسی از این تیم دست‌کم یک جام می‌خواهند و به همین خاطر فشار زیادی برای قهرمانی در لیگ اروپا بر روی بازیکنان این تیم وجود دارد.

 

1403122

 

ویلیان در گفتگو با میرر در این باره گفت:" من خودم می‌دانم که امسال خییل خوب نبودم. ولی اشکالی ندارم. کلاً ما فصل عالی‌ای نداشتیم. من می‌دانم که می‌توانم خیلی بهتر از این بازی کنم. نه تنها من، بلکه کل تیم. امسال بهترین فصل ما نبود. ما همه می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این کار کنیم".

 

ستاره برزیلی چلسی در ادامه گفت:" ولی در نهایت ما برای خودمان چند هدف تعیین کردیم و به بعضی از آنها رسیدیم. ما به فینال جام اتحادیه رسیدیم، در لیگ برتر سوم شدیم و قرار است در فینال لیگ اروپا بازی کنیم".

 

ویلیان در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" اگر در نهایت جام قهرمانی لیگ اروپا را بدست آوریم، به نظرم می‌شود گفت که فصل خوبی داشته‌ایم. ما به چمپیونزلیگ صعود کرده‌ایم و می‌توانیم با جام قهرمانی لیگ اروپا به خانه برگردیم. بله، با اینکه ما همیشه خواهان کسب موفقیت‌های بیشتر و بیشتر هستیم ولی اگر این قهرمانی بدست بیاید، می‌شود گفت فصل موفقی داشته‌ایم".

 

دیدگاه‌ها