کد خبر : 1635976 | 21 شهریور 1398 ساعت 13:27 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی امسال می‌تواند جام بدست بیاورد

ویلیان، ستاره ملی‌پوش برزیلی چلسی می‌گوید این تیم آبی‌پوش لندنی در فصل جاری می‌تواند به جامهای قهرمانی دست یافته و افتخارآفرینی کند.

چلسی امسال می‌تواند جام بدست بیاورد

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان ستاره برزیلی ملی‌پوش چلسی می‌گوید با وجود محرومیت این باشگاه از شرکت در بازار نقل و انتقالات، اعتماد به نفس در استمفوردبریج موج می‌زند و آبی‌های لندن امسال می‌توانند به جامهای قهرمانی دست یافته و افتخار‌آفرینی کنند.

اشاره ویلیان به محرومیت چلسی از شرکت در بازار نقل و انتقالات به مدت دو فصل است که فشار زیادی به این تیم وارد کرده است. به این ترتیب فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی تا تابستان 2020 نمی‌تواند مهره جدیدی به تیمش اضافه کند.

 

1431978

 

ویلیان در گفتگو با اسکای اسپرتز درباره شانس موفقیت چلسی در فصل جاری گفت:" من معتقدم چلسی امسال می‌تواند عناوین قهرمانی بدست بیاورد. می‌دانم امسال رسیدن به جام برای ما سخت خواهد بود ولی قهرمان شدن همیشه سخت است و این چیز جدیدی نیست".

 

ستاره برزیلی چلسی در ادامه گفت:" از دست دادن بازیکنان بزرگی مثل داوید لوئیز و ادن هازارد برای هر تیمی سخت است ولی ما بازیکنان جوان باکیفیتی داریم که می‌توانند به شدت پیشرفت کرده و در آینده به بهترین بازیکنان این لیگ تبدیل شوند. بله من معتقدم ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم".

 

ویلیان در ادامه اظهاراتش گفت:" چلسی باشگاه بزرگی است و پوشیدن این پیراهن نصیب هر کسی نمی‌شود. چلسی در هر رقابتی که وارد می‌شود هدفش قهرمانی است. بازیکنان و مربی‌ها هر که باشند ما هر سال به دنبال قهرمانی هستیم و امسال هم با همین هدف تلاش می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها