کد خبر : 1613746 | 04 خرداد 1398 ساعت 13:51 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر ورزشی نوریچ، مدیر فنی یونایتد می‌شود

روزنامه سان مدعی شد منچستریونایتد قصد دارد استوارت وبر، مدیر ورزشی باشگاه نوریچ را به عنوان مدیر فنی این باشگاه منصوب کند.

مدیر ورزشی نوریچ، مدیر فنی یونایتد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد با توجه به اینکه اد وودوارد، نایب‌رئیس باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای فصل آینده از شخصی به عنوان مدیر فنی باشگاه برای کمک به اوله گنار سولسشر و کادر فنی شیاطین سرخ استفاده کند، استوارت وبر، مدیر ورزشی باشگاه نوریچ را برای این پست در نظر گرفته و قصد دارد در فصل تابستان او را به عنوان مدیر فنی یونایتد منصوب کند.

 

 

1408313

 

 

وودوارد امیدوار است انتصاب وبر به ناکامی‌های سالهای اخیر منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات خاتمه دهد. وبر که نقش مهمی در صعود تیمهای هادرسفیلد و نوریچ به لیگ برتر داشته در باشگاه منچستریونایتد هواداران زیادی دارد.

 

استوارت وبر در هادرسفیلد نقش مهمی در تغییر استراتژی باشگاه و صعودش به لیگ برتر داشته و دو سال بعد از ورود به باشگاه نوریچ هم این تیم را به لیگ برتر رسانده است.

 

 

1408315

 

 

منچستریونایتد به فردی با تجربه مدیریت ورزشی نیاز دارد تا به اوله گنار سولسشر و اد وودوارد برای انتخاب بهترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات کمک کند.

 

یونایتد که امسال فصل ناکامی را پشت سر گذاشته و با کسب مقام ششم در لیگ برتر به کار خود در این فصل پایان داده، قصد دارد پیش از شروع فصل آینده با ایجاد تغییرات گسترده در باشگاه، با شروع فصل جدید شاهد عملکردی متفاوت باشد.

 

دیدگاه‌ها