کد خبر : 1614391 | 07 خرداد 1398 ساعت 22:27 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی سرمربی بارسلونا مشخص شد؟

سویا خواهان عقد قرارداد با ارنستو والورده، سرمربی اسپانیایی بارسلونا برای فصل بعد است.

مقصد بعدی سرمربی بارسلونا مشخص شد؟


به گزارش "ورزش سه"، تا یک ماه قبل شرایط برای بارسلونا و والورده روی نیمکت این تیم فوق العاده تصور می شد و این تیم به دنبال فتح سومین سه گانه تاریخ باشگاه بود اما شکست های عجیب ابتدا مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان و در ادامه برابر والنسیا در فینال کوپا دل ری، شرایط را برای ارنستو والورده دشوار ساخته است.

 

1408519

 

اخبار حاکی از تمایل باشگاه بارسلونا با والورده بعد از نتایج اخیر است و اگرچه بازیکنان این تیم از جمله لیونل مسی از ماندن والورده روی نیمکت بارسلونا برای فصل بعد علیرغم این نتایج حمایت کرده اند، اما نشریه اسپانیایی و موثق مارکا خبر از احتمال حضور این سرمربی اسپانیایی برای فصل بعد روی نیمکت سویا داد.

 

بعد از ابتلا خواکین کاپاروش به بیماری سرطان، هنوز تکلیف سرمربی سویا برای فصل بعد نامعلوم است و مونچی، مدیر ورزشی سویا به دنبال نام های بزرگی از جمله خولن لوپتگی، ارنستو والورده و رودی گارسیا برای هدایت این تیم در فصل بعد خواهد بود.

 

نشریات اسپانیایی امروز خبر از اخراج والورده طی 24 ساعت آتی دادند و در صورت رخ دادن این اتفاق، سویا می تواند خیلی زود با او به توافق برسد و سرمربی بارسلونا فصل بعد در سانچس پیسخوان به دوران مربیگری خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها