کد خبر : 1614508 | 08 خرداد 1398 ساعت 14:36 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

در برنابئو و با حضور هواداران

آاس؛ تاریخ معارفه ادن هازارد در رئال مشخص شد

ادن هازارد اولین خرید کهکشانی رئال پس از سال 2013 خواهد بود و ماموریت او نیز مشخص است؛ پر کردن جای خالی بزرگ کریستیانو رونالدو.

آاس؛ تاریخ معارفه ادن هازارد در رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قصد دارد هفته آینده از چهره های فصل بعد خود، به صورت رسمی رونمایی کند و سران باشگاه در حال برنامه ریزی برای این امر هستند و دلیلش نیز مشخص است، معرفی رسمی ادن هازارد به هواداران. در واقع با ستاره بلژیکی، پروژه فصل 20-2019 رئال، رسما استارت خواهد خورد.

طبق ادعای آاس، اگر مشکل خاصی پیش نیاید، باشگاه رئال، معارفه هازارد را دوشنبه بعد(13 خرداد) در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد کرد و او رسما به هواداران معرفی می شود.

 

 

1409065

 

 

هازارد در حال حاضر در اردوی چلسی در باکو حضور دارد و خود را برای فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال که امشب برگزار خواهد شد، آماده می کند. دو شب پیش فلورنتینو پرز(رئیس رئال) در مصاحبه با اوندا سرو فاش ساخت که هازارد، اولویت خریدهای تابستانی رئال مادرید است و اینکه در سال های اخیر، چند بار برای جذب او تلاش کرده اند ولی موفقیتی کسب نکردند.

پرز اما دوست نداشت بیشتر به این موضوع بپردازد؛ چرا که قصد نداشت باعث نارضایتی مسئولان چلسی در آستانه فینال باکو شود اما واقعیت این است که تمام توافقات نهایی شده و هازارد دوشنبه بعد، رسما بازیکن رئال خواهد شد.

 

 

1408216

 

 

طبق برنامه، پس از معرفی ادن هازارد، نوبت به لوکا یوویچ، مهاجم فرانکفورت و فرلاند مندی، مدافع چپ لیون خواهد رسید تا در برنابئو به هواداران رئال معرفی شوند.

توافقات با یوویچ و باشگاه فرانکفورت نهایی شده و با مندی نیز گفت و گو های اصلی انجام شده و تنها توافق بر سر برخی جزئیات باقی مانده است.

 

رئال همچنین قصد دارد تا رودریگو، مهاجم جوان سانتوس را نیز در برنابئو به هواداران معرفی کند. ستاره ای که سال گذشته جذب شد و پس از یک سال حضور قرضی در سانتوس، از تابستان امسال به رئال ملحق خواهد شد.

زیدان علاقه مند است تا هر 4 بازیکن یادشده را در اردوی پیش فصل آمریکا در اختیار داشته باشد و به نظر نیز چنین خواهد شد.

 

 

1403470

 

دیدگاه‌ها