کد خبر : 1614521 | 08 خرداد 1398 ساعت 15:45 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت گریزمان از واکنش سرد رختکن بارسلونا

ستاره فرانسوی اتلتیکو چندی پیش رسما اعلام کرد که تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

عصبانیت گریزمان از واکنش سرد رختکن بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، آنتوان گریزمان سال گذشته با وجود توافق با بارسلونا در نهایت تصمیم گرفت قراردادش با اتلتیکو را تمدید کند. او در یک مستند جنجالی خبر از تصمیم نهایی خود داد. مستندی که خشم باشگاه بارسلونا را در پی داشت.

کمتر کسی تصور می کرد که نام او بار دیگر در کنار باشگاه بارسلونا مطرح شود ولی ناکامی اتلتیکو در فصلی که گذشت، باعث شد تا گریزمان تصمیم به جدایی بگیرد. مقصد بعدی او فاش نشده ولی همه از بارسلونا نام می برند.

 

 

1406723

 

 

پس از اینکه گریزمان خبر از جدایی خود از اتلتیکو داد، انتظار داشت از طرف باشگاه بارسلونا و البته بزرگان رختکن این تیم با وی تماس گرفته شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. حتی مسی در نشست خبری قبل از فینال کوپا دل ری حاضر نشد به سوالی در مورد گریزمان پاسخ دهد و واکنش او بسیار سرد بود.

 

این مسائل عصبانیت گریزمان را باعث شده است و او به نوعی خود را سرخورده احساس می کند. ستاره فرانسوی هنوز امید خود از بارسلونا را از دست نداده و امیدوار است به زودی با وی تماس گرفته شود تا او بتواند فصل بعد با پیراهن آبی اناری به میدان برود اما در هر صورت انتظار او از بازیکنان بارسا که تصور می کرد هم تیمی های فصل بعد او خواهند بود، برآورده نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها