کد خبر : 1614868 | 10 خرداد 1398 ساعت 10:05 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

تنبیه جوانان کره به دلیل عکس جنجالی با جام(عکس)

تیم ملی زیر 18سال کره جنوبی به دلیل ژست نامناسب یکی از بازیکنانش با جام رقابتهای پاندا کاپ، تنبیه شد و این جام از کره‌ای‌ها پس گرفته شد.

تنبیه جوانان کره به دلیل عکس جنجالی با جام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی زیر 18سال کره جنوبی روز چهارشنبه در فینال رقابتهای پاندا کاپ موفق شد چین را 3-0 شکست داده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. اما بعد از بازی و اتفاقاتی که در زمان خوشحالی بازیکنان کره‌ای با جام قهرمانی افتاد باعث شد تیم ملی جوانان کره مجبور شود به صورت رسمی عذرخواهی کند.

 

موضوع تصاویر نامناسبی که از رفتار بازیکنان کره‌ای با جام قهرمانی در اینتر منتشر شده بود در شبکه اجتماعی ویبو که در چین کاربران بسیاری دارد 59 میلیون بار دیده شد و مسئولین برگزارکننده این تورنمنت که در خاک چین برگزار شده بود اعلام کردند که دیگر از تیم ملی کره جنوبی برای شرکت در این رقابت دعوت نخواهند کرد.

 

1409635

 

روزنامه گلوبال تایمز دیلی که یک روزنامه چینی دولتی است یک روز بعد با اشاره به تصاویر بازیکنان کره جنوبی با جام قهرمانی نوشت:" بازیکنان کره جنوبی انگار که قهرمان یک رقابت ورزشی نشده بودند، آنها انگار فاتح کشور ما بودند. آنها با زیر پا گذاشتن اخلاق ورزشکاری که در سطح جهانی پذیرفته شده است مرتکب اشتباه بزرگی شدند".

 

اعتراض‌ها به حرکت بازیکنان کره‌ای و به خصوص عکسی که نشان می‌دهد یکی از بازیکنان تیم ملی زیر 18سال کره پای خود را روی جام گذاشته و در مقابل دوربین ژست گرفته همچنان ادامه داشت و عذرخواهی رسمی کره‌ای‌ها هم نمی‌توانست آبی بر آتش خشم کاربران چینی باشد تا اینکه در نهایت اعلام شد کمیته برگزاری پاندا کاپ، جام قهرمانی را از تیم ملی کره پس گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها